mobilen.no Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Endelig slipper HTC løven løs. Fra og med i dag kan du kjøpe HTC Leo i Norge. Les saken her
Mobilen.no Gjest Skrevet 12. november 2009 Skrevet 12. november 2009 Kjøpte Htc HD2 idag i telebutikken som vel en av de første i Norge! Har den nå! Kan si at den slår overlegent både Htc Diamond2 og Samsung Omnia HD som jeg har hatt og ble skuffet over,blir spennende hvordan den funker i forhold til min iPhone 3Gs,så langt positivt etter noen få timers bruk!..Gøy!
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Fikk min HD2 i går. Fantastisk telefon som får min "gamle" Iphone 3gs til å virke som en dinosaur. For en skjerm og respons. Enkel å bruke og lett å sette opp egne preferanser til det meste. konklusjon.. beste telefon på markedet og jeg har prøvd de fleste
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 Spørsmål fra nybegynner på Htc HD2 og Windows Mobile 6.5 : Hva skal jeg trykke på for å se hvilke programmer som er åpne og kjører i bakgrunnen sånn at jeg har muligheten til å slå disse av for å spare strøm!?
Mobilen.no Gjest Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 To ting jeg gjerne skulle endret på min nye htc hd2 er facebookapplikasjonen(kan ikke trykke ´liker´ eller se notfications etc.. og også få lastet ned norsk tastatur! Noen tips fra dere windowseksperter!?
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 For å slå av programmer som kjører i bakgrunnen, må du finne fram til verktøyet som heter "Oppgavebehandler". Der kan du velge hvilke programmer du skal avslutte. Fikk min HTC HD2 i går, og har hatt den i hende i et halvt døgn snart. Herlig, herlig... RPe
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 øverst til høyre har du et lite ikon som ser ut som 3 vannrette streker med en nedoverpil. Trykk på dette og deretter på krysset ved programmet du vil avslutte
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. november 2009 Skrevet 14. november 2009 øverst til høyre har du et ikon som ser ut som tre vannrette streker med en nedoverpil. Trykke på dette og deretter på krysset ved programmet du vil avslutte.
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. november 2009 Skrevet 15. november 2009 Bare så inderlig synd at den ikke kjører Android som operativsystem.
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. november 2009 Skrevet 18. november 2009 Hva er det som er så bra med Android?
Anbefalte innlegg