roy7 Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Hei, jeg trenger hjelp.Har kjøpt meg en ny philips tv pfl.7674h. 42" 100 hrz.Men jeg klarer ikke å stille den skikkelig inn, bildet er litt tåkete noen som har noen ideer?Fotball er nesten umulig.Har jeg blitt lurt?Har jo sett tester hvor philips får bra kritikk.
ruhande Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Prøv med disse innstillingene: Philips 32PFL7562D Bildemodus: ? Lysstyrke: 64 av 100 Kontrast: 91 av 100 Farge: 60 av 100 Skarphet: 5 av 10 Fargetone (tint): Kjølig Pixel Plus: På Digital Natural Motion: Maksimum Dynamisk kontrast: Medium DNR (støyreduksjon): Medium MPEG artefaktreduksjon: På Fargeforbedring: Medium Aktiv kontroll: På Lyssensor: Av Format: Autoformat Hentet fra Teknofils innstillingsguide
the mobile king;o) Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Og hvordan kilde er det du bruker? Og er det samme regla på forskjellige kilder?
roy7 Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 Hvordan har du koblet den til bildekilden? Jeg har koblet til med scart kontakt, fra en get dekoder
PootieTang Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Bildet ditt skal gjennom mange prossesser før det vises på skjermen. Først skal det konverteres fra analogt til digitalt, så oppskaleres (mulig TVen din deinterlacer det også)og så skal antall bildet i sekundet dobles pga 100Hz-teknologien. Hvis du ikke har annet enn scart kan det kanskje hjelpe å skifte til RGB-modus dersom det er mulig.
NrNine Skrevet 19. november 2009 Skrevet 19. november 2009 Hei. Dette er ikke akkurat rettet til trådstarter, men jeg tenkte jeg skulle prøve å slippe å lage en ny tråd, da topic passer mitt problem tildels. Satt å spilte Ps3 ista på min 46" FullHD Samsung 60Hz. Plutselig så ble bildet en anelse mørkere og det var en ganske rask, men dog, veldig tydelig flimring som oppsto. Bortsett fra dette var bildet vanlig. Jeg prøvde å skifte over til vanlig tv for å utelukke Ps3`n, men det hjalp lite. Prøvde også å skru av Tv`n og skru den på igjen. Kan tv`n ha reagert på at den har blitt varm. Er ganske bra temperatur på stua nå, pluss at den har stått på en stund i dag. Ordner det seg om jeg skrur den av en stund og tar ut støpslet? Aner ikke hva dette er, ikke opplevd det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå