Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Grønn skjerm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en ny PC for noen veker siden, og nå er de "grønn snø" på hele skjermen. Brukte ganske lang tid på å finne ut hva som var galt, og når jeg endret på strømminstillingene fra ytelsemodus til Acer PowerSmart-modus, vart det normalt igjen og jeg tenkte ikke mer på det. Neste dag skjedde det igjen, og jeg endret på instillingene. Men når jeg ser film på PCen eg grafikken veldig dårlig.

Det er jo klart noe feil med grafikken, men finner ikke ut hvordan jeg kan ha instillingene på ytelsemodus uten at skjermen blir grønn.

PC, skulle legge ved ett bilde av skjermen når den er grønn, trykkte på "PrtSc" og når eg skulle legge bildet inn på paint og da var bildet normalt uten noe grønnt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problem på en lenovo stasjonær Pc på jobb, tror nok det er selve skjermen som er problemet.. siden det alltid ordner seg når man gjør noe med skjerminnstillingene..

Den på jobb blir slik av å til spesielt når den vekkes fra dvale..

Vet dette ikke hjelper deg, men...

Håper noen har en løsning...

Gjest Bruker-127711
Skrevet
some time we can see that of problem as screen convert in to voilat and green colour. it is called colour fade. assambaling parts is lose of bord and other. it can be correct by soilding by expert tech. it is more seen in old crt monitor. thanks

Fant det hvis det hjelper, men kan ikke si at jeg er grønn av misunnelse.

Gjest Bruker-127711
Skrevet
it is more seen in old crt monitor

Nei, det er nok snakk om LCD tror uansett ikke det er så mange som fortsatt bruker CRT tilvanlig nå i 2009. (link

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...