Gå til innhold

Steam i Dollar


Anbefalte innlegg

Som i underteksten sier så trenger jeg litt kjapp hjelp x)

Skal kjøpe 2 spill på steam før fredag (i morra) helst.

og av en grunn så kan jeg kjøpe spill på steam i dollar. det er da på selve nettsia og ikke på programmet (instalert på pc'en) men hvis jeg bestiller Dragon Age så står det at det slippes ut den 3. Nov

Er det da noe lurt å bestille via dollar selv om jeg kan spare 300 kr på det(2 spill)? xD

 

er veldig i tvil egentlig på hva jeg skal. for hvis jeg kjøper borderlands og Dragon age på steam for dollar, og det viser seg å være USA versjonene, kan jeg da bare spille på US servere? og vil det funke sammen med min profil på steam selv?

 

Takker for svar ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som i underteksten sier så trenger jeg litt kjapp hjelp x)

Skal kjøpe 2 spill på steam før fredag (i morra) helst.

og av en grunn så kan jeg kjøpe spill på steam i dollar. det er da på selve nettsia og ikke på programmet (instalert på pc'en) men hvis jeg bestiller Dragon Age så står det at det slippes ut den 3. Nov

Er det da noe lurt å bestille via dollar selv om jeg kan spare 300 kr på det(2 spill)? xD

 

er veldig i tvil egentlig på hva jeg skal. for hvis jeg kjøper borderlands og Dragon age på steam for dollar, og det viser seg å være USA versjonene, kan jeg da bare spille på US servere? og vil det funke sammen med min profil på steam selv?

 

Takker for svar ^^

 

Beklager for å pisse på paraden din, men du får nok ikke bestilt derfra i dollar med mindre du har amerikansk visa :/ vært gjennom den der før.

skal fungere uavhengig av profilen din, men JA kan være at du kun får tilgang til usa servere pga produktnøkkelen du får av steam.

 

viss du får til (mot formodning) å kjøpe fra steam i dollar, sats heller på i pund. da er det eu servere og pundet ligger også svakt om dagen så KAN være like billig.. men tviler på at du kommer gjennom selve kjøpet.

 

Keep me posted :)

Lenke til kommentar

jeg kan ikke kjøpe i Pund

 

Men er litt i tvil på om jeg skal kjøpe x)

men sånn som på cs så kan jeg jo spille på US servere selv om jeg er i norge, er det sånn på borderlands?

 

varierer fra spill til spill, ikke sett noe spes om borderlands enda.

kan jeg spørre HVORDAN du får kjøpt i dollar? skulle gjerne prøvd viss det funka

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...