Gå til innhold

[X360] Borderlands


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen ser seg villige til å spille gjennom hele spillet med meg skal jeg slenge meg på coop, men jeg vil ikke spille med noen som plutselig bestemmer seg for å fortsette uten meg etc. Det er nemlig slik at det kun er "hosten" sin save som blir lagret, så om han skulle bestemme seg for å gjøre noe uten meg vil jeg sitte igjen med et ufullstendig spill og ingen annen mulighet enn å starte på nytt alene.

 

Jeg har en Soldier på level 10, men ser helst at vi starter helt på nytt om noen er interesserte. Gamertaggen min er Bare Lakus, men jeg ser helst at man ikke legger meg til om man ikke har lyst til å gå igjennom hele spillet fra start. Begynner å gå litt lei av å bytte ut folk på vennelista mi hele tiden.

Lenke til kommentar

Det er nemlig slik at det kun er "hosten" sin save som blir lagret, så om han skulle bestemme seg for å gjøre noe uten meg vil jeg sitte igjen med et ufullstendig spill og ingen annen mulighet enn å starte på nytt alene.

 

Er det sånn på alle plattformer? Jeg spilte gjennom hele spillet ved å hoppe fra game til game og så til singleplayer og de questene jeg gjorde på andres game hadde jeg gjordt når jeg kom tilbake til singleplayer. Dette var på ps3.

Lenke til kommentar

Det er nemlig slik at det kun er "hosten" sin save som blir lagret, så om han skulle bestemme seg for å gjøre noe uten meg vil jeg sitte igjen med et ufullstendig spill og ingen annen mulighet enn å starte på nytt alene.

 

Er det sånn på alle plattformer? Jeg spilte gjennom hele spillet ved å hoppe fra game til game og så til singleplayer og de questene jeg gjorde på andres game hadde jeg gjordt når jeg kom tilbake til singleplayer. Dette var på ps3.

Samme her. Jeg joinet et par andre for å drepe siste bossen.

 

 

PS: har nå en berserker i lvl 48:D

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Låner Borderlands av en kompis og vil gjerne prøve å spille med noen. Har foreløpig bare spilt alene. Har en lvl 25 Sniper-dude. Regner med jeg plukker opp Borderlands GOTY versjonen når den kommer i butikke om prisen ikke er for stiv.

 

GT: DrBabyDeflector. Send meg en melding på kjøpet om at du er fra Gamer og interessert i å spille Borderlands hvis. legger meg til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...