Anech! Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Hvor lenge må vi vente før vi kan bestille collector's??? =P
saladin waits for alice Skrevet 18. oktober 2009 Skrevet 18. oktober 2009 Gleder meg til dette :rolleyes: Noen som skal forsette med sin Shephard fra enereN?
Agrophel Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Skrevet 18. oktober 2009 Trolig, om ikke spiller meg runt igjen i jula ;P
Joakim vas Normandy Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Må nok kjøpe meg Mass Effect til PC, da jeg har planer om å kjøpe ME2 til PC i stede for til xbox. Da får nok ikke mine kjære XboxShepards se noe særlig med action.
saladin waits for alice Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Må nok kjøpe meg Mass Effect til PC, da jeg har planer om å kjøpe ME2 til PC i stede for til xbox. Da får nok ikke mine kjære XboxShepards se noe særlig med action. Hvis du skal kjøpe eneren så anbefaler jeg Broadparkgames, kun 159 eller no sånt
Joakim vas Normandy Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Takk for tipset, skal se litt rundt.
Joakim vas Normandy Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 Fant det nytt på Gamestop til 97kr, grei pris.
Ghaundan Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Ja, det er fortsatt slik, men nå har de lagt inn et reload system. Det er derimot ikke ammunisjonen som skiftes, det er enj ting de kaller Heat Sink, dette vil være i stede for overheat. Ah det gir mer mening Vil det fortsatt være mulig å unngå å bytte heatsink ved å unngå overheating? Litt morsomt, kom med en gang til å tenke på bytting av løp på MG42 ^^
Joakim vas Normandy Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 Usikker, har ikke lest så mye om ME2, da de er fæle til å spoile ting på de offisielle forumene. Forumbrukerne altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå