Gå til innhold

Noe galt har skjedd med venstreklikkfinksjonen min


Mantra10000

Anbefalte innlegg

Heisan

 

Idag når jeg slo på maskinen hade min fjernstyrete logitech mus sluttet å virke som den skulle. Jeg kunne ikke åpne mapper ved å dobbelklikke på mappen med venstre knapp. Hyperlinker ville heller ikke "registreres".

 

Jeg stillte inn musen til å bare bruke ett klikk for å åpne mapper, så da virker det, men kan fortsatt ikke bruke venstre museknapp normalt. Jeg må gjøre alle valg med return-tasten på keyboard istedenfor den sedvanlige venstre museklikk.

 

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få musen tilbake til normal virkemåte igjen. Dette er meget irriterende. Jeg ser jo at jeg kan klikke på linker, men ingenting åpnes opp. Da må det høyreklikkes og velges åpne.

 

Musen er en MX laser 20X, men jeg tror prpblemet kanskje er i vista 64 som jeg bruker.

 

Musen gjør alt den skal. Jeg kan bare ikke åpne linker og e-mails i inboksen min f.eks. Jeg kan fortsatt venstreklikke x øverst på en side for å stenge den f.eks.

 

 

Håper på hjelp. Føles som om noen har kuttet av meg armen og jeg må greie meg med bare en arm!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...