Bruker-163290 Skrevet 2. november 2009 Skrevet 2. november 2009 Pirater er mer miljø vennlig enn vanlige brukere ;D Har lagt merke til din kjærleik for å bøffe spill her inne på forumet. Seriosly uncool! Men jeg er enig i en ting, ved å senke produsjonen av fysiske spill og fase over til lovlige nedlastinger bidrar man til miljøet. Det er jo allrede igang da igrunn.
M@R7!N Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Man kan jo da arguementere med at alle som jobber dreper planeten vår ettersom de gir de store skadelige selskapene penger til å drive videre virksomhet. Blir for dumt. ALLE slutt å jobb og flytt inn i huler igjen! Er jo ingen tvil om at det er bedre for planeten?
saladin waits for alice Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Pirater er mer miljø vennlig enn vanlige brukere ;D Har lagt merke til din kjærleik for å bøffe spill her inne på forumet. Seriosly uncool! Men jeg er enig i en ting, ved å senke produsjonen av fysiske spill og fase over til lovlige nedlastinger bidrar man til miljøet. Det er jo allrede igang da igrunn. Åssen vet du hva jeg gjør? Hva vil det si å bøffe spill? xD Gjøre de større?
M@R7!N Skrevet 3. november 2009 Skrevet 3. november 2009 Bøffe, stjele Men kanskje du mente somaliske pirater? De tøffer dog rundt i forurensende båter, MEN de stopper jo andre rikfolk fra å tøffe rundt med enda mer forurensende båter! Mindboggling tema dette er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå