Gå til innhold

Problemer med Utorrent og Statisk Ip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei bruker Utorrent på mitt trådløse nettverk. En god stund klagde det over at jeg ikke var connectable men alikevel fikk jeg en nedlastningshastighet på 300 kB/s. Bestemte meg for å og lage en statisk ip adresse og brukte guiden på portforward.com. Men etter at jeg gjorde det så har hastigheten synket til 27,6 KB/s prøver og finne ut av dette men har ikke klart og finne ut av det ennå. er det noen som har noen tips. Ruteren er en Jensen Airlink 2954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hastigheten bestemmes ikke av om du er connectable eller ikke, du får den hastigheten brukerne du greier å koble til har å gi.

Som passiv bruker kan du kun koble til aktive brukere, mens som aktiv kan du koble til både aktive og passive brukere.

Skrevet
Hastigheten bestemmes ikke av om du er connectable eller ikke, du får den hastigheten brukerne du greier å koble til har å gi.

Som passiv bruker kan du kun koble til aktive brukere, mens som aktiv kan du koble til både aktive og passive brukere.

Ok takker for svar beklager at jeg ikke har svart før men Bestefaren min koblet i fra den trådløse ruteren siden han ikke kom seg på nett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...