Gå til innhold

Xbox fryser


Lakafant_

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte en brukt Xbox 360 for en stund siden. Ikke lenge etter fikk jeg problemer med at xboxen ikke klarte å lese dvd-plater, og jeg fikk beskjed om at jeg skulle vaske platen og prøve på nytt. Dette gjaldt når jeg spilte offline, og skjedde på samme sted i spillet hver gang. Nå i dag har derimot hele xboxen fryst når jeg har spilt online, og dette har begynt å skje hyppigere og hyppigere... Er det DVD-drevet i boxen som sliter? Hva er galt?

Endret av krybel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden du har en brukt xbox360 og denne har vært brukt flittig før så kan dvd drevet være slitent.

 

Ring microsoft support og få de til å komme å hente den. (reklamasjon, du trenger ikke kvittering, men husk serienummer og muligens konsoll-id) tlf:80014174

 

eller du kan prøve å legge spillet inn på hdd for da å se om det fryser.....(hvis mulig)

Endret av 530xd
Lenke til kommentar
Dette viser tendenser på at Red Ring of Death er på vei. Frysing som skjer oftere og oftere er et dårlig tegn på det.

 

Det stemte på en prikk. Ikke lenge etter fikk xboxen RROD og blir hentet av UPS i løpet av neste uke. Hva er oddsen for at jeg får en ny xbox? Har en gammel uten HDMI, og det hadde vært smooth å fått en ny med HDMI...

Endret av krybel
Lenke til kommentar
Dette viser tendenser på at Red Ring of Death er på vei. Frysing som skjer oftere og oftere er et dårlig tegn på det.

 

Det stemte på en prikk. Ikke lenge etter fikk xboxen RROD og blir hentet av UPS i løpet av neste uke. Hva er oddsen for at jeg får en ny xbox? Har en gammel uten HDMI, og det hadde vært smooth å fått en ny med HDMI...

du får nok ikke en ny,kanskje du er heldig og får en med HDMI.Er ca 2 år siden Hdmi ble lansert så du har vel en rimelig god sjanse til å få det da.Er du heldig med leveringen får du boxsen innen 14 dgr.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...