Gå til innhold

Finn din mobilbutikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring er også at MPX har gode priser, men kundesørvisen er forferdelig. De bruker minimum en måned på å reparere en telefon, og de sjekker ikke engang om telefonen fungerer etter sørvis. Jeg fikk tilbake min telefon i verre stand enn da jeg sendte den inn over en måned tidligere, og så forlangte de et nytt forsøk på reparasjon. Nesten 3 måneder uten telefon er uakseptabelt. Da handler jeg heller hos morselskapet Komplett som har langt bedre sørvis.

Lenke til kommentar
Gjest wolfman

Greit at de er billigst på mobiltelefoner, men de er dårligst på kundebehandling når det oppstår feil på produktet. Arrogante og lite kundevennlige ansatte i kundesenteret gjør at jeg aldri vil anbefale andre til å handle med dette firmaet.

Lenke til kommentar

Halvparten av disse webshoppene har jeg ikke hørt om en gang. Hvorfor ikke sjekker priser hos store nettbutikker som faktisk selger litt mobiler. Lefdal.com , Siba.no. Etter alle klagene på Pixmania og Megastore syns jeg det er skuffende at dere gang på gang har disse med i testene deres... dere skaper missfornøyde lesere

Lenke til kommentar

Jeg bruker heller noen hundrelapper ekstra når jeg skal kjøpe ny mobil og kjøper den hos en lokal forhandler som har bransjekunnskap og faktisk har service i fokus, og ikke bare Billige priser.

 

Om jeg betaler f.eks 3500 eller 3800 for en ny mobil spiller ingen rolle da jeg gjerne betaler litt ekstra for god service!!!

 

 

Hilsen Ola

Lenke til kommentar
Jeg bruker heller noen hundrelapper ekstra når jeg skal kjøpe ny mobil og kjøper den hos en lokal forhandler som har bransjekunnskap og faktisk har service i fokus, og ikke bare Billige priser.

 

Om jeg betaler f.eks 3500 eller 3800 for en ny mobil spiller ingen rolle da jeg gjerne betaler litt ekstra for god service!!!

 

 

Hilsen Ola

 

Forsåvidt greit nok det, men når jeg finner en mobil hos Elkjøp til 2400,- spenn mens den samtidig koster knappe 1000,- spenn i nettbutikkene, da får det være måte på hva man skal betale for "bransjekunnskap" og "service".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...