Gå til innhold

Jeg trenger masse hjelp til en muligens machinima/kort film


Anbefalte innlegg

Hei!

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

 

Sangen over har inspirert meg extremt til å lage en machinima/kort film i Battlefield 2.

(Hoved punktene som inspirerte meg er på 0:48-1:58 og 2:31-3:05)

 

Det jeg trenger hjelp til er å lage alt dette... For jeg er ikke noe flink til å redigere eller noe slikt, så det trenger jeg hjelp til. Pluss det er bare 2 jeg kjenner som har Battlefield 2.

 

Uansett, dette er noelunde hva jeg har tenkt og undret meg ihjel på..:

 

På dalian plant, så komme transporter hellikopterene og angreps hellikopterene flygende inn mot land. Så over til et anna map eg ikkje huske navne på. Der kommer stridsvognene og transporter tanksene, jeepene kjørene opp mot fly plassen mens de slakter ned fienden på vei bort.

 

Har ikke komt på noe mer, og vet ikke om hele sangen på litt over 5 min skal brukes. Men du bør høre sangen mens du leser hva jeg har tenk vis ikke er det ikke så lett å se dette for seg.

 

Om det blir noe av dette for tiden vise men til nå trenger jeg en del hjelp med å tenke på flere sener til filmen.

 

Takker for svar!

Endret av SvinepelS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...