Gå til innhold

Heroes of Newerth - Invitasjonstråd - Nå released


Anbefalte innlegg

Hei, kunne jeg vært så heldig og fått en invite? Kan ikke vente med å få prøve dette spillet, er verdens største Dota-fan! :p

 

min mail er:

[email protected]

 

på forhånd takk :D

 

Har sendt 1 til deg nå Cacktus add killswitched når du får satt i gang :p

Sendte deg fra min andre account, den eneste som har invites igjen. ikke min main altså.

Måtte nesten le litt av meldingen jeg fikk etter jeg sender invites "Great Sucess" istedet for bare "Sucess" Minte meg litt om Borat.

 

Har sendt invite til Sikelik og Cacktus nå, har 1 invite igjen. Pm meg eller reply her. leser over hvert 10ende minutt.

Endret av Killswitched
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For dere som ikke har invites, men som har lyst til å starte på heroes of newerth har vi en på det norske heroes of newerth-forumet som får rundt 10 invitasjoner hver søndag, så der har dere en mulighet. I tillegg kommer vi spørre S2-games om en bunke med invites som vi kan dele ut!

 

Forumet finner dere her: http://grindvoll.net/forum/index.php (bare å registrere seg selv om dere ikke har invites enda.)

 

Siterer meg selv. Som dere ser har vi en fyr med ganske mange invites, pluss en del andre folk også som har invites til overs. Jeg har også spurt s2 games om å få en bunke med invites, men venter fortsatt på svar.

 

Det dere trenger å gjøre er å registrere dere på forumet, og poste i invitasjonstråden, og så skulle det være i boks ganske så snart!

Lenke til kommentar

Der var alle mine invites brukt opp. Sendte min siste til Huder. 20-7 med thunderbringer tidligere idag :o brukbart det. Foresten hadde vært fint om gamerno folk kunne adde meg og snakke til meg sånn at jeg kan adde dere. Føler meg litt ensom i HoN Gamingen atm pga litt bortreising i gjengen osv. takk.

Endret av Killswitched
Lenke til kommentar

noen som har en ekstra beta key? hadde vert evig takknemmelig om jeg fikk en ;) kan også gi invite til en privat torrentside om ønskelig ^^

 

 

EDIT: skaffa meg en Beta account via EvilLeader sin link ;) tusen takk :D:D (y)

Endret av Micsan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...