Gå til innhold

Er det noen som har prøvd Int. Superstar Soccer 3 til PC ?


Anbefalte innlegg

Skal ikke dette være et ganske bra spill til PS2 ? Slik jeg har forstått det skal det ikke gis ut i Norge...

Har fått tak i det, men virker ganske dårlig(mulig jeg ikke har prøvd nok). Får ikke skifte oppløsning, noe galt med lyden et, etc. Har noen av dere prøvd det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde det på PC, jeg hadde faktisk litt forventninger til det, hørte så mye bra om det, og begynte å gå lei av fifa2003. Men den gang ei... liker du fotball-spill, er fifa2003 fremdeles det beste for pc, iss3 er ikke engang verdt platene det er brent på, makan til elendig spill har jeg aldri sett. Ikke nok med at selve fotballspillinga suger, menyene er det dårligste jeg har sett, og vil du forandre kontroller kan du bare glemme det... Kort sagt, søpplespill

Lenke til kommentar

dere har missforstått. ISS3 som den serien heter, skifta navn til Pro evolution soccer for eit par år siden. dermed PES. Det lages fortsatt eit spill med navn ISS, men det er ikke det samme som det var. PES er det du må kjøpe deg. Er du en fan av fotballspill så kommer du ikke unna dette spillet. Fifa kan henge seg lenge og hardt. Men det er da exlusive PS2 da 8)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...