Gå til innhold

Teknofil.no: Nytt prissøk


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt helga på å forbedre prissøket til Teknofil, og ønsker tilbakemeldinger på hvordan det fungerer. Har gjort en del testing selv, men det er så lett å gå tom for tips om hva jeg skal søke etter :-)

 

Kanskje du kan hjelpe? Søk etter et par produkter, og si hva du mener om søket:

http://priser.teknofil.no

Jeg setter stor pris på ALLE tilbakemeldinger!

 

Søket er laget med fokus på et raskt og fleksibelt produktsøk. Det vil si at det vil ikke være så bra til å hjelpe deg med å velge en passende 42" TV eller et nytt skjermkort, men skal gi det raskt svaret på hvor du billigst kan kjøpe en bestemt mobil eller en ny iPod. Tenker det også er lurt å nevne at det foreløpig bare er 45 nettbutikker og ca. 45 000 varelinjer, men flere er på vei! De viktigste produktgruppene er på plass, men innen tilbehør og rekvisita mangler vi nok mye.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Vi har tenkt på dette med frakt, men vurderer hva som er beste løsning. Mitt forslag er å lage 2-3 "case" og presentere fraktkostnad for disse. Casene kan f.eks. være "Levering med Posten (2-3-dager)", "Ekspress over natt" og "Levert hjem på døren". Alle tilfellene tar utgangspunkt i kredittkort/VISA-betaling og en pakke på f.eks. 2 Kg.

 

På den måten får vi sammenlignet fraktprisene fra butikk til butikk på en lik måte. Det kunne også vært kjekt å ha med informasjon om mulighet for å hente varen i butikk/hentebu. Etterhvert er det jo mange som har begynt å tilby gode løsninger for dette, blant annet Komplett, Expert, Netshop, Datakjeden, osv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
×
×
  • Opprett ny...