Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med en VS mellom HTC Hero og Samsung Galaxy? En del + og - mellom disse to, men mye rykter og varierende spesifikasjoner. Er Galaxy verd å vente på eller er Hero tingen...

Lenke til kommentar
Gjest Mobomann

Påhengsmotor: Ifølge andre tester skal den vistnok føles tynn, så er mulig vi blir lurt av bildene. Selv valgte jeg å stole på mediene som kaller den sleek og sier den fremstår som tynn og bestilte meg ett eksemplar ;) skal si fra når jeg får den hvordan den fremstår... er lenge siden jeg har gledet meg så mye til en ny telefon!

Lenke til kommentar
Gjest Hebbe

Det er forsåvidt greit nok at dere resirkulerer og resirkulerer og resirkulerer og resirkulerer den samme artikkelen.

 

Men dere kan i det minste ha skamvett nok til å beholde publiseringsdatoen?

 

Hvordan kan en artikkel som er publiser 27 Juli ha kommentarer datert 16 Juli?

 

Det der er pinlig, og dette er ikke den første artikkelen dere gjør dette med.

Lenke til kommentar
Hvordan kan en artikkel som er publiser 27 Juli ha kommentarer datert 16 Juli?

 

Det der er pinlig, og dette er ikke den første artikkelen dere gjør dette med.

 

Med dagens publiseringsløsning er vi dessverre nødt til å resette publiseringsdatoen for å få artikkelen til å vises riktig på forsiden. Inntil vi får programmert om publiseringsløsningen er dette dessverre eneste løsning for oss.

 

Jeg er veldig enig med deg i at dette er en dårlig løsning, men lover at vi skal få rettet det opp!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Fy faen for en jævla møkkatelefon. Kjøpte for et par mnd'er siden og det har vært skuffelse på skuffelse. Dritknotete å bruke. Alt er dustet lagt opp. Bildene er bedritne, filmkameraet likeså, lydopptagerfiler går ikke an å videresende med sms, visittkortsendefunksjonen funker ikke. ALT går DRITTREEEEEEGT! OG INGENTING av dette klarer han premieidioten som vi potensielle kunder liksom skal støtte oss på når vi skal velge mobil å si noe om. For en dust. Dette er første og siste gang jeg gidder å lese noe på dette nettstedet. Totalt ubrukelig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...