Gå til innhold

Zemgo lopper deg på ny


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Endre Fiske Eidslott

Jeg er så absolutt enig med deg. Men heldigvis går det også ann å legge inn sperre for innholdstjenester hos operatørene. Da slipper foreldre å bekymre seg for at ungene skal bli lurt av slike operatører.

Lenke til kommentar
Gjest Kriskh

Stemmer at det går ann å legge inn sperre for innholdstjeneste, og godt er det. Men det endrer ikke det faktum at dette er groveste form for svindel, listig kamuflert som en konkurranse, de forbeholder seg til og med å endre premien de annonserer! Til å være en som er så lite for statelig kontroll som meg, mener jeg likevel det burde legges ned strengere lovregulering på ting som dette. Nettopp fordi det knapt kan betegnes som en konkurranse, iallefall ikke en med fair vinnersjanser, i tillegg er innsatsen grovt upropsjonal med premien. Vil mobilen.no lede ann et folkedrevet "angrep" på disse bandittene? :)

Lenke til kommentar
Stemmer at det går ann å legge inn sperre for innholdstjeneste, og godt er det. Men det endrer ikke det faktum at dette er groveste form for svindel, listig kamuflert som en konkurranse, de forbeholder seg til og med å endre premien de annonserer! Til å være en som er så lite for statelig kontroll som meg, mener jeg likevel det burde legges ned strengere lovregulering på ting som dette. Nettopp fordi det knapt kan betegnes som en konkurranse, iallefall ikke en med fair vinnersjanser, i tillegg er innsatsen grovt upropsjonal med premien. Vil mobilen.no lede ann et folkedrevet "angrep" på disse bandittene? :)

 

Vi prøver! ;-) Har satt fokus på dette flere ganger tidligere, og i første omgang er det nok viktigst at det skapes publisitet rundt slike forhold. Deretter blir det opp til operatørene og ansvarlige myndigheter å erkjenne at dette er et problem, samt å finne en tilfredsstillende løsning. Vi er på saken!

Lenke til kommentar
Gjest Tommy

Det er Telenor og Netcom som er avhengig av disse Zemgo svindlerene, fordi hver gang Zemgo tar 50 kroner fra deg tjener Telenor/Netcom cirka 20 kroner. Så de er absolutt medskyldig og avhengig at disse svindlerene operer, jo mer de svindler jo mer Telenor tjener på det!!!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...