Gå til innhold

MMO\RPG Tråden!


Anbefalte innlegg

Det at de greier å pushe sånn grafikk ut av den gamle motoren er ikke helt utrolig da.

Jeg har tenkt det i mangen år, og syntes flere spill kunne gå denne veien.

Det som er viktig er at de velger en motor som er lett å arbeide med, den burde også ha større for mangen gjendstander med høye mengder polygoner på gjendstander og figurer.

Man ser jo på gamle spill at modder community tar ofte og frisker opp med nye ting som får spillet til å virke nytt. Kan tenkte vis de f.eks. tok FarCry og ovehalte modeler og teksturer, så ville det sett ganske bra ut, og i samme slengen bli letter for maskinen å takle utfra dagens stander. Men det er selvfølgelig noen motorer som begrenser seg. Men en overhaling av en gammel motor som funker bra ifra før, kontra å lage en ny, syntes valge virker lett. ^^

 

Det er derfor jeg alltid maser om Source Motoren. For jeg har sett mangen mods og fikser til den som gjør at det virker super flott. Ordently EyeCandy. Men de spillene som ser best ut, har ofte noen triks for fin grafikk. Illusjoner som får det til å virke flott, men så er det egentlig ikke. Man merker dette for eks. mye bedre på PC enn man gjør på konsoll. Siden man sitter mer konsentrert på PCen og ikke bruker stort TV.

 

Men ang det VATS sytemet som jeg snakka om, så måtte det som sakt blitt litt overhalt i hvordan det foregikk. Jeg mener at vis du gjør det litt som stein saks og papir, så kan det bli ganske spennende.

 

Tenk f.eks. at den ene velger å angripe (les om ideen min opp for å forstå )

men den andre velger å ta en gjendstand å beskytte seg, da vil utfallet av trekket utfolde seg utfra hvilken gjenstand man bruker (ei stål panne eller ei treeplate. Alle gjendstander rundt deg), eller hvilke angrep den andre har brukt.(evt. med omgivelse gjendstander her og. Eks. at enn sparker en gjenstand mot motstander, hjelm, tipper et skap over, eller noe sånt)

Tenker bare hvor mangen måter det kunne vær for å gå frem i et slikt slag. Der man måtte lese omgivelsene sine vell, slik at man ikke kom i en situasjon det de har noe stor f.eks hengene over hode som kan skytes ned på deg. Men dette hadde nok vært et krevende system, og det måtte ha innholdt mangen gjendstander for å funke. Men kanske vis spillet var slikt at når man slåss mot noen, så loader det opp en slags VR som man sloss i. For da kunne man gå ifra det store område man traff på, til et rom som der var mangen gjendstander i.

 

Det kunne også vært slikt at når man sloss mot NPC figurer så sloss man mot flere motstandere som var svaker. Vet ikke om noen her har prøvt Toribash? For der har man NOE av ideen min, der man steg for steg planlegger et angrep og kontring.

 

Offhhhhhhh.... hehe... Nok mas fra meg =P

 

Syntes spille utvikling er spennende. Men de kommer alltid litt seint ut med ideer.

Jeg føler at det ofte er slikt at man sier, "slik skulle det vært!". Så går det 5-6 år så kommer det. Og utfra mine spådommer så mangeler man litt ennå. ^^

 

BTW. good mor'nin....

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MMO'er med god grafikk er alltids kos og det er noe eg liker veldig godt, tror det som tiltrakk meg mest med aion var kor pent alt så ut, men så mast eg meste av interessen etter å ha prøvd den i beta siden eg isje synes det virket som det var så mye spesielt i spillet. (kansje eg bare isje fikk spillt det nok.) men MMO'er skal helst isje ha FOR god grafikk for då ender du opp med at mange isje kan få tak i spillet for pc'en deres isje er god nok og slikt. derfor liker eg spille motorer som dream engine og slike, (funcom sin motor) på det høyeste tar den en del maskin kraft og dermed også viser frem spillet veldig pent og alt, men den er også veldig fleksibel så visst du skrur grafikken ned så vil det forsatt gå helt fint å spille, vil bare isje se like bra ut.

 

og fight systemet du beskrev kunne funket veldig bra, men ville tatt litt tid å komme inn i siden man må tenke på alle variablene rundt seg når man slåss, men det kan jo også være en måte å legge inn litt strategi elementer inn i spillet. det minner litt om turn based stilen bare med mer tenking og mindre vente tid. då trenger spillet også et logisk system for hva som gir best sjangser for seier og slikt , problemet med dette er jo at då blir spillet baser på srategi og då kan spillere legge ut de beste løsningene innen kampen på nettet og folk kan bare lese av ka de skal gjøre der. du kan også ha slik at sjansen for at du klarer det forandrer seg etter hver kamp, men igjen da ville det ikke blitt noe logik, visst motstanderen har en shotgun og du kaster en stol på han så er det jo forsatt veldig tydelig at shotgunen ville vunnet. men der igjen visst du hadde laget et stort kamp område som gjor at man kunne gjemme seg bak ting kunne det funket sånn som at man har 60% sjanse for å klare å komme seg bak det borde før han skyter eller 30% sjanse med å treffe han med stolen så han isje klarer å ta skuddet. noe slikt kunne funket ganske bra.

 

så er jo kansje noe vi skal håpe på i fremtiden, om en 5-6 år som du sier :p

 

og btw G'morning^^

Lenke til kommentar

LvL 30 mot LvL32.

LvL 30 har shotgun, LvL32 har kun melee.

 

Kampen starter i et stort kjøkken.

 

Lvl 30 velger å angripe med shotgun. LvL 32 velger å sparke en stol mot LVL 30 spilleren.

LvL 30 skyter, men treffer stolen. LvL 32 like hel. =P

Kansje systemet skulle vært som noen klassiske rpg, at man velger 2 steg om gangen.

Slik at man eks. 1.Sparke stol 2. Hoppe bak dekning.

 

Tror at med litt sunn fornuft og mye arbeid så hadde dette vært tingen som skulle laget en ny type MMO. For med et oppsett som dette vil det føle som direct action. Man må være rask, tenke fort, være oppmerksom over omgivelser (slik at man ikke slenger seg i dekning et plass hvor man ikke kommer seg av flekken etterpå) og taktikk. Fysikk måtte være viktig.

Eks. vis resultatet av stolens fall ble påvirket av characterens egenskaper og fokus, slik at man kunne for eksempel avvæpne shotgun'en. Tror også et skade system måtte være viktig, med stamina og lignende.

 

Med dette systemet ville både klassiske MMO spiller ha glede av (stats), og så ville vi som ønsker mer direkte action fått det. Men at systemet også hadde noen tilfeldigheter (pga. fysikk og variabler(Stamina ovs.)) Slik at man kunne ta gode og dårlige valg i en kamp.

 

Spille måtte hatt et "random" layout på gjendstander under kamp, og omgivelsene måtte endre seg med tid. Slik at man alltid måtte tilpasse seg omgivelsene, og ikke holde faste rutiner.

 

oi oi..... Ble nesten litt gira nå. (Ser dette så klart i hode.)

 

Men fortell meg vis det er noe annet som kunne blitt galt her, så skal jeg tenke om der er noen fiks på det.

 

 

Liker Matrix, så visuelt så er det noe slikt som står i hode mitt. Når det gjelder dette systemet, så man tenke utradisjonelt og ikke tenke på noe som man har alt sett.

Tenk to ekte mennesker som står på vær sin side i et rom. Tenk at rommet er møblert som i real life. Så tenker du at to folk sloss mot værandre, vær av dem med gode egenskaper og dårlige egenskaper. Vis du blander fantasien til matrix i kampene og Jason Born's bruk av omgivelser fra filmene, så begynner man å komme der jeg er nå i tankene. Tenk steg for steg, hva ville de gjort. Alt dette i slow-mo steg for steg "combat". Angrip, forsvar, misslykket angrep, kontre...

Det stopper liksom aldri opp hvor mye man kunne gjort.

 

OMG.... ja jeg må nok bare slutte nå :o

Tok litt overhånd.

 

Ang. grafikk i spill, så er det ofte en motor som ser bra ut, men som funker på "low settings" som vinner i min book. Derfor sier jeg Source igjen... Ser bra ut, og funker på "LOW LOW LOW settings".

Der er jo "software mode" på det spillet. hehe.

Lenke til kommentar

MMO spill med sinnsyk grafikk funker somregel veldig dårlig. Der det medfører mye lag og problemener nesten uansett hva man har inni PC'en i disse dager. Men såklart, det er jo noe som kommer med tiden. Vi fikk jo AOC som har ganske bra grafikk (selvom det hadde ufattelig mange irriterende problemer i det første året).

Jeg hadde kraftig nok maskin til å ha det på Max, men det hjalp liksom omtrent ingenting når jeg satt det på Low :s

 

Alltid kult med eyecandy, men når det går utover gameplay så velger jeg selvklart gameplay og mekanikk ovenfor grafikk uten å blunke.

Aion har god nok grafikk for min del, ikke det beste. Men likevel fett nok til at det ser fint og eventyrlig ut.. Pluss moves/spells ser veldig kult ut. Bare håper NCsoft å holde seg tro til dette spillet ved å oppdatere ofte, dem jobber jo konstant med nye MMO's så og si hele tiden. Nå kommer jo Soul & Blade også som så enda kulere ut når det kommer til angrep og kamp.. Men tror jeg skal holde meg til Aion, og forhåpentligvis er det masse nytt innhold i det før S&B kommer.

 

Kommer utrolig mange nye MMO's nå fortiden, så nettopp at Dragonball Online kommer også.

Flirte litt når jeg så det.. Hva blir det neste? Naruto Online? Gosh.. :p

Lenke til kommentar

hehe liker ideenene dine her, det virker som du har det veldig klart for deg hvordan dette ville sett ut og fungert, og slik som du forklarer det kunne det faktisk funket veldig bra, det ville vært et veldig strategisk spill med masse variasjon :D

det ville blitt masse arbeid inn for å få alle variablene til å fungere for isje å snakke om MASSE MASSE vanskeligheter med balansering, men visst du hadde fått de 2 tingene til tror eg det kunne blitt sykelig bra og mange folk ville nokk elsket et slikt combat system.

men som sagt, hadde vært kult om vi kunne fått sett det i fremtiden.

 

og btw, DUST ASSÅ, eg så det for meg og no vil eg ha det og siden det er ingen som lager det blir eg bare frustert, kan isje du lære deg spill utvikling å lage det? :p

Lenke til kommentar

Wow frister ikke så mye her heller. Har total MGS4 overdose. Beste spiller EVER!

 

Det med top grafikk i et MMO har ikke helt hent ennå. Mye av det er vissvass.

Det med AoC og de problemene har lite med grafikk. Det er ofte slik at opplever det som det skulle være grafikk, men nei. Er ofte spillets kode, om det er selve kjerne koden eller koden fra server til server er jeg sterkt usikker på. Men svikt på server siden er ofte et stor problem på MMO spill. Det som er med avangserte MMO spill er at det er MYE info som ska sendes rundt omkring. Mens gamle spill har mindre info som skal sendes. AoC har MYE, grunnet det at det er mer direct det som sjer. Det du visuelt ser og det som vandrer av info er forskellige ting. Så vis du står på en stein og dreper noen, er det ikke sikkert at andre seg deg på den steinen, men heller ved siden. Dette pga. sein og lite detaljert informasjon. Men nok om det.

MMO er bare vanskelig.

 

MMO med EyeCandy er ikke fy fy, men MMO med for mangen variabler, og tung kjerne kode er FY FY.

 

Tenker på det med å lage spill. Hadde det vært lett å lære skulle jeg ha kunt det allerede. Men kunskap er tungdrivet. Krever mye tid og krefte. Jeg greier ikke engang lære kodespråk engang. Hjernen min rebooter bare, eller kommer med blå skjerm. :p

 

Naruto Online har jeg alt sakt at er et av de MMO spillene jeg gjerne vil se, men bare vis det blir bra, freeform, sandbox, og super avansert skill system.

Kansje en lykkelig dag kommer det. Naruto er meget spennende nå for dagen. Animen er om Kakashi akurrat nå, så det er meget gøy. Det om det sku komme naruto online der man kunne lage ninja i kjent naruto style, er ikke feil.

 

Men ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz......................***rrhh***

Lenke til kommentar

Etter mailen jeg fikk fra Funcom så var det også pga problemer med enkelte skjermkort som var i starten. Tungdrevent kjerne, ja. Men også tungdrevent grafikk.

 

Hadde pokker ikke forundra meg om det kom et MMO om Naruto også.. Hadde sikkert blitt store penger av det, det er jeg helt sikker på.

Men tanken på alle 10 - 12 årige ungene skremmer meg.. såe.. nei.

Lenke til kommentar

naruto MMO kunne vært bra det, men eg håper de isje lager det for eg synes det begynner å komme alt for mange MMO'er ut i det siste, alle vil jo prøve å lage et MMO siden det er der man tjener mest penger (VISST mmo'et blir spillt av mange) klarer aldri å bestemme meg for hvilket MMO eg skal spille, vurderer å starte opp igjen warhammer, AoC eller kjøpe meg aion, noen tips om hvilken eg bør velge? :p

Lenke til kommentar

No Problem.

La den her kun for at meste parten av MMO spill er på PC.

Takker for omdirigeringen, kansje flere kaster seg på tråden ^^

 

Vis jeg skulle velge, uten å ha prøvet Aion eller Warhammer, så ville det nok gått for Aion. Liker temaet bedre en warhammer. Andre valg ville vært AoC.

Men har som sakt ikke prøvt warhammer.

 

Men det viser seg vel når det kommer ut. Gleder meg til og se hvordan det blir.

Men jeg er litt splittet mellom Aion og Soul and Blade.

Må se kordan det det legger seg ann.

Lenke til kommentar

ja asså aion virker bra og var veldig polert i beta, men må si at det virket isje som det var noe særlig spesielt med spillet, det eneste de hadde som fikk dem til å stikke ut fra resten var flygingen, men var jo for all del et bra spill.

får vente å se ka karakterer den får så velge ut i fra det, vil bare ha et MMO eg kan spille menst eg venter på TSW som mange tror kommer seint 2010 så har jo rundt 1 års ventetid :p

 

men visst eg skulle valgt mellom aion og soul and blade ville eg lett tatt soul and blade etter ka eg har sett fra det, liker mmo'er med action elementer og det så ut til å ha veldig god grafikk og, men tror det er ganske lenge før det kommer ut, dessuten kommer det vell ut i korea lenge før de gis ut i engelsk versjon.

 

men kansje eg burde bare droppe MMO'er menst eg venter på TSW, det kommer jo mange gode singel player spill ut no for tiden :D

Lenke til kommentar

Nå er det jo ikke sikkert at TSW lykkes heller da :p For meg virker det som en god ide (med en markedsføring uten like. Thumbs up Funcom!) som kan ha litt vanskeligheter for å bli godt utført. Det er så mye som skal stemme, med forskjellige tider (nåtid/fortid/fremtid og det å kunne reise frem og tilbake) med alle mytene, med omgivelsene og stemningen og sist men ikke minst vil det nok ha vanskeligheter for å lykkes siden det skal prøve å "finne opp MMO-sjangeren på nytt." Du så jo hvordan folk reagerte når ikke items ga noe spesielt utsalg i Age of Conan :whistle:

 

Men for all del, jeg håper jo selvfølgelig at det blir helt sykt bra og at det blir et MMO på linje med World of Warcraft.

Lenke til kommentar

Vi får alle krysse fingrene for Funcom, jeg ønsker sterkt at de skal lykkes, og komme breder i markede. Men man skal være forsiktig når det lager spill. For mangen store spill produsenter snakkert stort, men leverer langt fra det de snakker. Virker mangen ganger som om talsmenn for spill ofter ikke har brukt mer en 10 sec på å se på hvordan funksjonene de prater så fint om egentlig er.

 

Men vis man skal lage en ny sjanger MMO, så må man gå stort.

SÅ STORT at spillerene ikke ser for mangen gamle mønster, som får dem til å samenligne med andre spill. Det skjedde me AoC. De tok at kjent konsept og la til ting som er BRA, men som ikke MMO spillere godtok pga. hvordan standeren er lagt for slike spill.

Folk kjøper et spill, eks. Beat'em'up; Tekken og DOA. Så kjøper de nytt spill i samme sjanger etter mangen år med vaner om hvordan sjangeren skal være, eks. Soul Caliber (kommer ikke på noe bedre akuratt nå.) så syntes de at det er søppel og sitter og klager. For plutselig var ikke det som "ALLE"(det de hadde spilt) andre "gode" spill... Det var bare et eksempel. Liker dem alle =P

 

Men poenget er at nye ting kan ikke sje med MMO spillene uten at folk er forberedet på et HELT nytt opplegg, der det er så nytt at de må godta det som de får. AoC prøvte å gi noe som var bra ment. Men kom ut skeivt pga. det var for likt det folk hadde spilt, og spillere fant ut at dette stemmer ikke for slik er det ikke i standeren...

 

Ble kansje litt vanskelig og forstå, det jeg skriver. Blir bare litt rotete av og til. Men håper noen fatter hva jeg mener.

Å ikke ta det feil, kunne kansje skrivet det bedre, og jeg mener ikke alt på orde, men dere forstår kansje den reaksjonen jeg snakker om.

 

Jeg syntes AoC var bra.. Faller nok bedre i smak for meg, enn hardcore MMO spillere. Så utenom det at jeg ikke liker Connan, så syntes jeg pakken funcom leverte var bedre enn man skulle vente. Men konsentrasjonen ble vekksporet på dill, som at spill ikke var som alle MMO som folk spiller. Buhu.... Men selvfølgelig var det ubalanse, men det er ikke så gale at man skal slakte spillet, som store mengder MMO spillere har.

 

GO FUNCOM, BEST OF LUCK. (håper de leser :hmm: )

 

Håper jeg ikke får snikskyttere på døre i mårå. <_<

Lenke til kommentar

du har veldig rett med det du sier MiLLHA1988, det har vært flere tilfeller av slike ting og man kan se det på mange andre MMO'er der ute, LOTRO, WAR og AOC er alle de utrolig gode spill, men de har veldig få spillere for det som er viktigst når det kommer til spill utvikling er å få spillet til å stikke ut fra de andre i samme sjanger, det vil alltid være spill som stor sett er like, se liksom på FPS sjangeren? der er det utrolig mange som er veldig like. så det som er veldig viktig at funcom gjør er å tenke veldig godt over små detaljer, selvom det bare er små detaljer har det mye å si for spillet og her snakker eg om ting som at du ser speil bilde ditt fra vannet, at man får det til å virke som det faktisk er liv i stedene istede for folk som bare står opp og ned og glor rett frem o.s.v altså små detaljer som får spillet til å virke mer livlig og slikt. det andre veldig viktige som eg tror blir funcom sitt beste salgs poeng her er å gi spillerne noe de isje har sett før. konseptet er noe som er veldig lite brukt i MMO sjangeren (av en eller annen rar grunn) og derfor tror eg mange vil bli tiltrukket av at spillet rett og slett er anderledes. eg tror mye av grunnen til at wow holder seg så bra var forde den kom på en veldig god tid, når MMO isje var så utbredt og internett var det vanlig at alle hadde og derfor tror eg mye av det de bygger på er at de har mer content en de fleste andre spillene og at de har flere spillere, så mange er liksom okey det spillet har flest spillere så det er sikkert best faktumet. men som sagt så tror eg at funcom kommer til å gi oss noe veldig nytt og med tanken på ragnar sine tidligere spiller (den lengste reisen og drømmefall) så tror eg han og hannes team vil gi oss det veldig godt laget og.

 

og eg ser veldig godt poenget til error og, det er utrolig mange myter og tidslinjer som må stemme i spillet og de må få det til på en måte som gjør at ingenting crasher i hverandre, altså at noen tidslinjer plutselig gir ingen mening og noen mytologiske vesner blir plasert feil og mye sånt, derfor kreves det at funcom gjør MASSE research for å få alt til å falle på plass, men ettersom eg har fått med meg så skal det meste være på plass allerede, så får vi bare håpe at alle brikkene passer sammen.

 

og angående det som error sa om kosen folk reagerte på AoC med items så tror isje eg nødvendigvis det blir sånn i TSW for sånn som eg har skjønt så er det at klær og slike ting isje gir noen stats, men at annet gear kansje gjør det, som våpen, magiske merkinger, smykker, ringer og slike ting, kansje man kan skaffe seg noen magiske scrolls som gjør at man kan enchante gearet, mange muligheter med det, så eg tror forsatt gear kommer til å ha noe å si, bare at du isje må velge mellom utsende og styrke, man kan liksom få begge.

 

men eg tror isje at TSW kommer til å få like mange spillere som wow for eg tror isje de kommer til å få disse hardcore raider folkene som bare ønsker å grinde gear og slåss i pvp, eg tror det kommer til å være mye mer historie drevet sånn at de som faktisk bryr seg om historien og de som faktisk liker å utforske og gjøre masse kule missions og sånt som vil spille det, men selfølgelig tror eg det kommer både pvp og dungeons, men eg tror og håper at dungons vil ha mer å si for historien en de har for å grinde gear, eller for all del like mye av begge deler. eg vet i værtfall at spillet kommer til å ha forskjellige factions så kansje det blir noe pvp mellom dem eller noe, men det må vi nok bare vente å se.

 

men no ble det veldig mye mas på meg her så eg tror eg stopper no :p

Lenke til kommentar

Warhammer er ikke så dårlig det heller, men det er liksom ikke det beste spillet å gå over til om man allerede er vandt til WoW. Det som var kult var jo masse PvP og at det var mer RvR basert.. Men dette får man jo i Aion uansett så vil tro Aion vil slå det ut på de fleste punkter utenom innhold i starten.

 

Soul and Blade så ganske artig ut utifra trailerne jeg har sett. Dog det virket litt mer Tekken aktig med alle disse fighting movsa :p

Lenke til kommentar

Soul og Blade virker som det er bygget på angrep og defens. Å at angrep er et slags kombo system. Når jeg tenker på det, så fatter jeg ikke hvorfor MMO ikke har hatt action som føles litt mer direct. Merker der er flere spill som har fikse løsninger på dette som funker bra. Men ikke mangen er MMO. Tror mye av MMO bransjen spiller "safe" på spilldesignet. Litt trist, men det er tross alt laget for spillere som ønsker nettop dette.

 

Tror det med TSW, at der skal være så mangen ting og elementer som må stemme er en sikker sak. For jeg tror at funcom hadde ikke arbeidet med denne ideen vis de ikke hadde en anelse hvordan de skulle lage denne funksjonen solid. Vil også nevne det at det ofte blir simplere løsninger enn man ofte forventer.

 

Ang. det at FPS spill er like, så er de i det minste mer gode med variasjon i denne sjangeren til å gjøre nye ting.

FPS har kun to regler; 1.Du må se FP (first person) 2.Der må være et våpen.

Så vis man her dekket dette, så er tøylene ganske fri. ^^

Men MMO sjangeren er låst på hvordan det skal være.

MMO har egentlig bare en ting de skal holde seg til. MMO (Mass Multipleyer Online.)

Så de kunne i det minste blitt flinkere med variasjon.

MMO trenger ikke handle om stats og "gear" sanking. Men der er jo noen spill som har litt av dette. Second Life; eller hva det heter er jo inne på noe. Det er jo nesten som en sandbox der folk gjør og driver det de vil. (vet der er noe flere, men kommer ikke på navnene)

 

Flere gode alternativer på noe slik kan jeg godt se for meg. For de spillene som bygger på noe nytt, er ikke like solide i bygget som de kjente spillene. WoW osv.

 

Kansje fremtiden til MMO vil gå en ny rettning der den vil holde seg i samme spor i minst 10år før noe nytt kommer. Men MMO har tross alt ikke hatt den ekstreme levetiden, som mangen andre sjanger har, så kansje det er grunnen.

 

Hvem vet, det er ikke annet en gjettning og tanker.

 

Btw. Section 8 :o

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Noen andre en meg som spiller Runes of Magic her? Spiller selv på Smacht serveren under navnet Vlanitak, nettop passert lvl 30 så jeg er ikke kommet så innmari langt lvl messig. Er med som nest-leder I Vodka Guild (tro det eller ei, men siden ingen av oss som started det er/var/har vært/ veldig aktive WoW spillere så var det at det er et kjent WoW guild ikke noe vi visste da vi startet det, vi likte bare navnet :p ) Vodka har for øyeblikket 45 medlemmer i alle lvler og klasser og hvis noen her skulle ha interesse for å bli med oss eller bare ta en titt på hvordan vi er så : Vodka Guild Homepage

 

Jeg må si at dette er definitivt, med untak av Ferentus, det beste MMORPGen jeg aktivt har spilt. Har spilt noe WoW, mye Ferentus og en haug av andre mindre kjente siden interessen min for disse spillen kom.

 

Hvis det er noen andre her som spiller RoM så feel free til å ta kontakt med meg in-game :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...