Gå til innhold

Nordmenn ville etter iPhone 3GS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Paralellimport ?

Apple har til en hver tid full kontroll over varelageret sitt, og hvor telefoner sendes. Denne såkalte paralellimporten til NwN må bety at de kjøper telefonene fra en Applegodkjent forhandler i et annet land. Hva vil skje dersom du som NwN kunde trenger hjelp med iPhonen din ?

Lenke til kommentar
Ja, det er DDE, Grandiosa og iPhone som ruler i Norge...

Ja, Norge er et "harry-land". :D Fullt av bønder!!

 

Apple har til en hver tid full kontroll over varelageret sitt, og hvor telefoner sendes. Denne såkalte paralellimporten til NwN må bety at de kjøper telefonene fra en Applegodkjent forhandler i et annet land. Hva vil skje dersom du som NwN kunde trenger hjelp med iPhonen din ?

Apple har international GARANTI for Europa. :)

Endret av Jofa
Lenke til kommentar
Gjest Hans Petter

Var oppe hos Network Norway igår morges og ifølge de så var jeg den første som fikk en iPhone 3G S i hånden fra de!(Noen var sendt via posten som ikke var kommet fram enda til kundene) Wow! Den er raskere Allover enn iPhone 3G og video´opptakeren er glassklar og enkel og med ett par trykk er video´opptak rett på YouTube! Har hatt både Htc HD Htc Diamond 2 og Samsung Omnia HD og de tre er ikke i nærheten så raske og enkle som iPhone 3G S på internett!!! Kjøpte den hvite som jeg syns er hakket vakrere enn den sorte og kan nevne at hvitfargen er nærmest umerkelig litt varmere og dypere enn hvitfargen til min iPhone 3G som jeg nå selger videre til en happy venninne! Wow iPhone 3 G S Ruler hahah!!!

 

***Apple iPhone Forever***

Lenke til kommentar
Får håpe den ikke blir mer gul etterhvert :p

 

Ser ut som en flott tlf men blir nok en Jét på meg isteden.

Apple tar ikke sine kunder seriøst :angry: "Skulle telefonen skifte mer farge så er det bare å slå av denne." sier Apple. De vil ikke vedkjenne seg at varmen fra batteriet påvirker plastdekslet. Amatører !!

Har solgt min. Skal aldri ha Apple mer. Venter på Samsung Omnia II med 800MHz prossesor. Raskeste telefonen på markedet !

Endret av Jofa
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...