Gå til innhold

Kodu Game Lab


Anbefalte innlegg

 

Eit produkt ifrå XNA er Kodu Game Lab. Denne blei igår gitt ut i USA, etter kva eg kan sjå.

Ser ut som eit kjekt 'spel' der ein lett kan lage sine eigne spel, med eigne levels - og utruleg lett kan 'programmere' AI.

 

Dette kun ved hjelp av 360 gamepad'en din!

 

Eg prøvde igår, og tidlegare idag å laste ned dette spelet på xbox.com - men får berre feilmeldingar. Eg finn heller ikkje noko info om at dette spelet kun er tilgjengeleg til ei viss gruppe, som til dømes dei som er medlem på XNA creators club.

 

Spelet ligg ute for 400 MSP, omlag 45 kroner.

 

 

Nokon andre som veit evt når dette blir tilgjengeleg for oss andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eit produkt ifrå XNA er Kodu Game Lab. Denne blei igår gitt ut i USA, etter kva eg kan sjå.

Ser ut som eit kjekt 'spel' der ein lett kan lage sine eigne spel, med eigne levels - og utruleg lett kan 'programmere' AI.

 

Dette kun ved hjelp av 360 gamepad'en din!

 

Eg prøvde igår, og tidlegare idag å laste ned dette spelet på xbox.com - men får berre feilmeldingar. Eg finn heller ikkje noko info om at dette spelet kun er tilgjengeleg til ei viss gruppe, som til dømes dei som er medlem på XNA creators club.

 

Spelet ligg ute for 400 MSP, omlag 45 kroner.

 

 

Nokon andre som veit evt når dette blir tilgjengeleg for oss andre?

 

De sier jo i YouTube videoen du embedda, at det kommer "this spring" - og at det ikke skal være et XBLA spill men et verktøy for developers gjennom XNA-ettellerannet...

Endret av f4en
Lenke til kommentar

Som eg og skreiv i første post så ligg det tilgjengeleg på xbox.com - og knappen som heitte "download to xbox" ligg der. Du får anten beskjed om at det ikkje er tilgjengeleg i min region - eller ein 404 error.

 

Så det eg lurte på er om det kjem ut i Noreg i heile tatt, om det var nokon der ute som sitt på noko info?

Lenke til kommentar
Vi må nok se langt etter dette spillet.

 

Spillet koster som sagt 400 MSP, under Xbox Live Community Games.

Jeg har ikke lest noe om at XBLCG kommer hit enda.

 

Jeg ble mildt sagt jævlig skuffet over dette, har sett frem til Kodu siden E3 i fjor.

 

Kilde

 

Ja, hva er egentlig grunnen til at de ikke gir ut community games i europa?

Et par jeg kunne tenkt meg, liksom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...