Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Hans Petter

Så film av Htc Hero annetsteds,og virkelig lekkert brukergresesnitt,dog er den knekken på Hero ikke helt god hehe,og når iPhone 3G S kommer om en måned så har Hero ingen sjans med hensyn til raskhet og internetvennlighet på brukersiden.

 

Allikevel er Htc de som kommer nærmest iPhone og Apple i kvalitet og intuitiv behagelig lekker Mbtlf´totalopplevelse.

 

Spennende!..

 

:)

Lenke til kommentar
Så film av Htc Hero annetsteds,og virkelig lekkert brukergresesnitt,dog er den knekken på Hero ikke helt god hehe,og når iPhone 3G S kommer om en måned så har Hero ingen sjans med hensyn til raskhet og internetvennlighet på brukersiden.

 

Allikevel er Htc de som kommer nærmest iPhone og Apple i kvalitet og intuitiv behagelig lekker Mbtlf´totalopplevelse.

 

Spennende!..

 

:)

Må dessverre vær uening her. Apple iPhone3G har IKKE noe kvalitet. iPhone er en musikkspiller !!

Lenke til kommentar
Gjest Svein ove

Men fremdeles kommer ikke iphone (så vidt jeg vet) med mange av tingene som htc allerede har!!! F.eks. a2dp, mms, multitasking +++. Muligheten for å skrive med penn (=ta notater) Dette er ting som mange htc telefoner har hatt hvertfall siden htc diamond kom på markedet. Ut i fra min mening er mange av disse tingene noe som gjør htc telefonene bedre enn iphone... Kanskje har iphone blitt en motegreie?

Lenke til kommentar

"

iPhone 3G S kommer om en måned så har Hero ingen sjans med hensyn til raskhet og internetvennlighet på brukersiden.

"

 

Dette er feil! Denne telefonen har Flashplayer 10. Som vil løfte denne telefonen langt over 3G S når det gjelder Internett opplevelse!

 

Den har også ett bedre kamera som vennene på facebook og Flickr vil sette pris på!

 

Den kan skreddersys mye bedre en iPhone. Pluss at den har avanserte muligheter for kofigurasjon. Med andre ord du kan kopiere tekst uten å vente ett halvt år på en oppgradering (Som jeg måtte på iPhone).

Lenke til kommentar

Det er helt relevant å blande inn Apple i dette. De har definitivt kommet lengst når det gjelder sømløshet mellom duppeditter, og dette er viktig. Microsoft er ikke nevnt, og det er heller ikke rart, ettersom de ikke har det minste begrep om hva integrasjon og arbeidsflyt er. De er i bakleksa på alt annet enn markedsandeler.

 

Android og OSX har felles aner (*nix), som gir mange valgmuligheter. Innen Linux kommer KDE for fullt når det gjelder arbeidsflyt, og der utnyttes fleksibiliten på en lignende måte som i Android. Palm Pre har lignende muligheter, og Symbian har startet på den samme prossessen.

 

Det er bra at HTC ikke har valgt full Googlepakke i Android (Personvern), og jeg ser virkelig frem til at Android blir sømløs mot min bærbare. Fremtiden ser lys ut for både Apple og Linux på mobiler.

Lenke til kommentar
Gjest TKM117

Vet dere hva jeg gjorde med min Nokia 5800 i går?

Jeg hørte på musikk og var på nettet samtidig:p Det kan sikkert Hero også, men noen telefoner kan ikke

Lenke til kommentar
Gjest Haninord

Bare en liten kommentar om Apple. Jeg synes også at produktene til Apple snakker bra i lag og de er veldig brukervennlige, men de har jo kjempesvære problemer med å snakke i lag med andre produsenters produkter.

Dette er gjort med vilje slik at vi som forbrukere skal bli nødt til å velge Apple og dette reagerer jeg på med å IKKE kjøpe Apple. Jeg velger produsenter som velger åpne standarder og samarbeid.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hater Apple:) Itunes burde være forbudt, da den føkker opp all "fri" musikk en har. Hvis du da ikke konverterer til Ihuman så vil du oppleve at informasjonen koagulerer... Apple er for individualister som innbiller seg at de er fri, noe de så absolutt ikke er! Er en svoren Windows Mobile fan, men innser at de har glemt en viktig ting... nemlig brukeren:) En må kunne data for å få utnyttet en tlf med windows på og det passer jo ikke den grå masse. Synes at Android virker særdeles spennende, selv om jeg begynner å få mindre og mindre til overs for Google og alle deres "lure" vilkår. Virker som om Google er Bill Gates i forkledning. Forøvrig likte jeg denne testen veldig godt og har ingen problem med alle iphone-referansene, da de har skjønt noe MS ikke har. Gleder meg til WM 6.5 og 7! Gjør ikke MS noe bra her, så taper de kampen mot apple og google... så forvent noe bra!

Lenke til kommentar
Gjest skuffet

Jeg venter spent på denne telefonen, og kjente hertet hoppet når jeg så bildet av den på forsiden nå. Så viser det seg at denne er en gammel artikkel dere har lagt ut igjen!? Dere har vel ikke så lite stoff at dere trenger å resirkulere artiklene deres?

Lenke til kommentar
Gjest Bjørn Aspelund

Det jeg savner under slike anmeldelser er: Hvor godt hører man dem man snakker med? Hvor godt hører de man snakker med deg? Greia er vel kanskje at det at det ofte er en multimedia dings hvor den opprinnelige funksjonen har gått helt i glemmeboken?

Lenke til kommentar
Lurer på 2 ting mht Hero: Er den i butikkene nå (evt når)? Og har den et godt kamera og evt blitz/fotolys? Noen som vet?

Netshop har usikker leveringsdato i morgen 15.7 for min bestilling (20.7 for nye bestillinger).

Hero har 5 mp kamera uten blitz/lys. <_<

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...