Gå til innhold

Starcraft 2 i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det byttingen til IPB3 som gjør at alle redaksjonstråder blir postet dobbelt opp, en under "Diskuter artikler" og en under "testkategori"? Ikke noe problem, bare merker det under "Se nye poster".

 

Dette er forresten fantastiske nyheter, SC2 kommer til å bli morosamt! Lurer veldig på hvordan systemkrav de sikter seg inn på, de vil jo ikke skremme bort fanbasen til SC1 som kan spilles på så og si alt som har CD-ROM.

Lenke til kommentar

Sjef, tror det blir veldig bra! Føler meg ikke helt overbevist om alle enhetene osv, men stoler på at det blir et bra spill, Blizzard kan dette her.

 

De svenske videokonferansierene var forresten rimeligt flaue, spesielt den ene av dem. Det er et spillintervju, ikke en konsert for Herrens skyld.

Lenke til kommentar
sfRoyal, tipper kravene blir ca det samme som warcraft 3 siden det bruker samme motor.

 

Argh, kunne ikke fordra grafikkmotoren i Warcraft 3. Var helt håpløst å holde oversikten under større slag. Alt ble bare mølje, uansett rase. <_<

 

Det sagt, så ser Starcraft ut til å bli litt bedre på den fronten (med unntak av Zerg, men det er bare gøy :p). Elsker den 3D-effekten med verdensrommet og planeter i bakgrunnen på romplattformene!

 

Siden dette er Blizzard, er jeg overhodet ikke bekymret for om spillet er ferdig eller ikke ved release. De tjener så mye på World of Warcraft at det er nok ikke noe problem.

 

Kanskje de kunne tatt på seg Duke Nukem Forever også..? B)

Lenke til kommentar

Nå sa de i intervjuet at de startet helt fra scratch etter WC3 og lagde ny engine da...

 

og jeg syntes publikum var enda mer stakkarslige en intervjuerne, var ikke mange som stod der og var interesserte i å høre hva blizz hadde å si.

Endret av ilex
Lenke til kommentar
Nå sa de i intervjuet at de startet helt fra scratch etter WC3 og lagde ny engine da...

 

og jeg syntes publikum var enda mer stakkarslige en intervjuerne, var ikke mange som stod der og var interesserte i å høre hva blizz hadde å si.

 

Kan du gi en lenke til dette? For dette ser veldig ut som den samme motoren som er i bruk, oppgradert vel og merke, men likevel samme motor. Har søkt litt rundt, og det står "brand new engine" (vel, nå har spillet vært i utvikling ganske lenge så brand new er den uansett ikke) uten at navnet på den nevnes.

 

Iallefall merker jeg samme likheter som på spill som bruker unreal 3 motoren.

 

Kan ikke si det bryr meg så nevneverdig, foruten modding mulighetene wc3 motoren gir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...