Gå til innhold

Spill på norske biblioteker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og de må ha kompetanse på spill, forteller Ine Bertelsen, leder av foreningens litteraturpolitiske utvalg.

Ja det vedder jeg bibliotikarene er innstilt på å skaffe seg :p

 

Min erfaring er at de fleste biblotekarer er svært kunnskapsrike, og at de gjerne fordeler seg i avdelingene, slik at folk har spisskompetanse om sin avdeling. Det er få bedrifter i norge som har bedre service enn det gjengse bibliotek.

 

AtW

Lenke til kommentar

Er uten tvil fint at man kan låne et spill om du f.eks ikke har penger, eller trenger et spill til helgen fordi gutta kommer på besøk, men spillene får du ikke beholde veldig lenge så enten må du spille veldig mye eller låne dem flere ganger. Tipper også at det blir litt kø for å låne. Spillbutikkene vil nok ikke tape noe særlig. Det er vel kun de med mist penger som drar på biblioteket. Jeg vil iallefall ha den fysiske kopien og kose meg med spillingen over tid.

Lenke til kommentar

Tror ikke dette får negativt utslag på spillsalget, men heller positivt. Se for deg at du nesten har rundet et spill akkurat idet den 3. purringen slippes i postkassen, og en rekke andre står på venteliste. Hva blir du da nødt til..? ;)

 

Dessuten ser jeg for meg at mange vil låne for å prøve, og deretter evt. kjøpe det senere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...