Kake24 Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Jeg kjøpte The Maw gjennom steam for noen dager siden. Jeg fikk spilt det to ganger før jeg logget på steam kontoen min i går og så at spillet (The Maw) plutselig stod som "not installed". 1) Når jeg så velger "install game", får jeg opp en melding som viser meg hvor lang tid det vil ta å laste ned spillet. 2) Jeg trykker "neste" og jeg kan velge om jeg vil lage en snarvei, jeg trykker "neste" igjen og så står det "preparing The Maw files for install". 3) Jeg får beskjed om at "Steam is now downloading The Maw. You can track the progress of this download in the steam My Game list". 4) Jeg trykker "Finish" og går til "My games". Etter dette så skjer det ingenting og spillet fortsetter å stå som "not installed". Jeg har prøvd å avinstallere spillet gjennom kontrollpanelet, men dette går heller ikke. Er det noen som vet hva jeg må gjøre for å få spillet til å virke?
fytech_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Prøvd å avinstallere steam og så installere det på nytt?
Kake24 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Skrevet 13. juni 2009 Det virket, takk for svar Må jeg laste ned alle spillene mine igjen, eller ligger de lagret et sted på PC-en? Jeg håpte at jeg ikke måtte laste ned alle spillene mine, men det er ikke så farlig hvis jeg må det
Licht Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Du får vel beskjed når du avinstallerer Steam om at det også medfører at spillene forsvinner (iallefall fikk jeg det sist jeg reinstallerte). Så de må sannsynligvis lastes ned på nytt.
Bloodlines Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Ligger spillene inne på steamapps så trenger du ikke å laste ned de på nytt
Kake24 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Skrevet 13. juni 2009 La ikke merke til hva det stod da jeg avinstallerte. Laster iallfall ned spillene nå, takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå