Rulator Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 som emnetittel sier er det noen tips til et RPG spill? Gjerne med sverd, magi osv. Forguder Oblivion
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Vil anbefale Gothic 3, men husk på å patche det. Ellers liker jeg godt Two Worlds og Mass Effect, men sistnevnte har lite med sverd å gjøre. Tror også The Witcher skal være bra, men har ikke testet det selv enda.
alleibruk Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 (endret) Vist du har nwn 2 (som er blitt veldig bra med dagens pcer og siste patcher), så anbefaler jeg mysteries of westgate og mask of the betrayer (storm of zehir er ikke så værst det heller). Mass effekt og kotor 1/2 er jo bra vist du ikke har dem. Fallout 3 er jo ett must vist du likte oblivion. The witcher er greit nok. vil du ha ett veldig bra og modent mmorpg så er jo lord of the rings online det beste på markedet (etter min mening i allefall. Laurelin har veldig godt community). http://www.lotro-europe.com/index.php Endret 12. juni 2009 av petrus
Rulator Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Skrevet 13. juni 2009 (endret) Takk for tips. Kult å se svar på over 1 linje også. Kommer til å gå for NW2 har faktisk aldri spilt NW før:O resten har jeg spilt og gjennomført @ de andre tipsene;) Endret 13. juni 2009 av Rulator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå