Gå til innhold

Offline multiplayer spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jakter på gode spill med mulighet for lokal lan spilling. Spiller mye Red Alert 3, Company of Heroes og Left 4 Dead.

Men skulle hatt noen bra bilspill, et skytespill til? Eventuelt om noen har noen gode strategispill som fungerer med 2-8 spillere lokalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Starcraft, Age of Empires 2/3, Battle for Middle Earth 2, Warcraft osv. Du må vel heller se på de spillene du liker, alle strategispill fungerer til å spille med flere på lokalt.

Skrevet (endret)

Av Heroes of Might & Magic ville jeg sterkt anbefalt nummer 3, men grafikken er mildt sagt elendig, så hvis dere vil ha noe mer "up to date" ville jeg gått for nummer 5.

Edit: Det betyr, ja, jeg anbefaler Heroes. Har utrolig mange gode minner fra Heroes III hotseat :love:

Endret av Error
Skrevet

Blirt kanskje litt komplisert for dem som ikke har spilt det før, men europa universalis 3/victoria/HoI3 som straks kommer :love: er knallspill på LAN med mange folk. Har selv spilt dette med så mange som 6 venner og alt fungerer perfekt. Gøy er det også når det skapes to megaallianser som går imot hverandre og sånn! Men som sagt er det et ganske hard-core strategispill

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...