rolser_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Jakter på gode spill med mulighet for lokal lan spilling. Spiller mye Red Alert 3, Company of Heroes og Left 4 Dead. Men skulle hatt noen bra bilspill, et skytespill til? Eventuelt om noen har noen gode strategispill som fungerer med 2-8 spillere lokalt.
Essem Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Starcraft, Age of Empires 2/3, Battle for Middle Earth 2, Warcraft osv. Du må vel heller se på de spillene du liker, alle strategispill fungerer til å spille med flere på lokalt.
P-okken Skrevet 12. juni 2009 Skrevet 12. juni 2009 Vet nå ikke hvordan det nye Delta force xtreme er, Men de var iallfall rimelig morsomme spill før i tida.
Robopope Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Race Driver Grid er jo alltids et altarnativ til bilspill som ihvertfall jeg synes er nokså kjekt på LAN.
Licht Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 Heroes-serien? Tre til og med fem er vel mest relevant i dag.
Error Skrevet 13. juni 2009 Skrevet 13. juni 2009 (endret) Av Heroes of Might & Magic ville jeg sterkt anbefalt nummer 3, men grafikken er mildt sagt elendig, så hvis dere vil ha noe mer "up to date" ville jeg gått for nummer 5. Edit: Det betyr, ja, jeg anbefaler Heroes. Har utrolig mange gode minner fra Heroes III hotseat Endret 13. juni 2009 av Error
Zwink Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Blirt kanskje litt komplisert for dem som ikke har spilt det før, men europa universalis 3/victoria/HoI3 som straks kommer er knallspill på LAN med mange folk. Har selv spilt dette med så mange som 6 venner og alt fungerer perfekt. Gøy er det også når det skapes to megaallianser som går imot hverandre og sånn! Men som sagt er det et ganske hard-core strategispill
lolidude_InnleggNO Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 (endret) TF2? Endret 15. juni 2009 av lolidude
Villanden Skrevet 18. juni 2009 Skrevet 18. juni 2009 Hvis dere er 8 stk. så kan jeg anbefale COD 2 og 4. Førstnevnte har underholdt meg og mine i mange timer. Jeg var ustoppelig med en M1 Garand i hendene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå