Gå til innhold

Neverwinter Nights-MMO på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flåsete kommentar tensei, den kunne du holdt deg for god til.

 

Ett nytt MMORPG med D&D og Neverwinter Nights hadde vært kjærkomment i mine øyne, eneste fantasi verden hvor man kan spille en real Wizard. Noe som for meg er ett stort savn i andre spill. Vanguard sin Sorcerer er i nærheten, men mangelen på spillere ødelegger for mye.

 

Håper bare ikke det blir som Stormreach, føler at det på en måte blir for lite til å kunne kalles ett MMORPG.

 

Så dette var gledelige nyheter :)

Lenke til kommentar
Vær så snill, ikke ødelegg NWN :(

 

Hater slike kommentarer. Hvordan kan det ødelegge NWN? Spillet du elsker er forsatt der. Du trenger ikke å spille MMO versionen. Er ikke som om når MMO kommer blir plutselig de andre spillene anderledes.

 

 

Selv er jeg lei av alt generisk fantasy spill. Du kan gå inn i EB games/GameStop, lukke øynene og peke til en hylle vil du 98% av gangene treffe et fantasy spill med den typiske Blueprint...orcs, elfs, dwarfs. osv....

 

Huff nei takk. Jeg har blitt kresen og vil ha noe fantasy som er nytenkende. Gir meg et nytt og spennende lore, verden, vesner som trekker min interesse. The Witcher er den enaste nyere fantasy spill verden som jeg har likt siden 1998 (Baldurs Gate II er den enaste jeg elsker og forsatt spiller).

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg liker både Baldurs Gate og Neverwinter Nights. Kanskje ikke så rart siden begge spillene foregår i samme verden.

 

Det jeg er nysgjerrig på når det gjelder dette spiller er akkurat hvor mye av denne verdenen, Faerun, spillet vil omfatte. Hvis det blir en sånn NWN sentrert sak med dungeon crawling i kloakken under NWN så er jeg ikke så interessert. Men hvis de hadde fått med en større bit av Faerun og kanskje brukt de nye DnD 4th edition reglene så blir det straks mer interessant.

 

Det er vel ingen fantasy verdener som kan måle seg med Faerun/Forgotten Realms når det gjelder kildemateriale. Det er jo noe vanvittig bøker (både lore og eventyr) som er skrevet om dette her oppgjennom årene. Så noe slikt hadde vært kult, eller rettere sagt det kan kanskje muligens bli kult gitt at de får gjort det om til noe som er spillbart og morro. Men det kan vel hende lisensen er begrenset.

Lenke til kommentar
Vær så snill, ikke ødelegg NWN :(

 

Hater slike kommentarer. Hvordan kan det ødelegge NWN? Spillet du elsker er forsatt der. Du trenger ikke å spille MMO versionen. Er ikke som om når MMO kommer blir plutselig de andre spillene anderledes.

 

 

Selv er jeg lei av alt generisk fantasy spill. Du kan gå inn i EB games/GameStop, lukke øynene og peke til en hylle vil du 98% av gangene treffe et fantasy spill med den typiske Blueprint...orcs, elfs, dwarfs. osv....

 

Huff nei takk. Jeg har blitt kresen og vil ha noe fantasy som er nytenkende. Gir meg et nytt og spennende lore, verden, vesner som trekker min interesse. The Witcher er den enaste nyere fantasy spill verden som jeg har likt siden 1998 (Baldurs Gate II er den enaste jeg elsker og forsatt spiller).

 

Jeg beklager dersom jeg ødela dagen din med kommentaren min. Den var ment som en "Jeg elsker NWN, og håper dette blir fantastisk, men jeg er svært, svært skeptisk". Jeg er spesielt skeptisk når det er et selskap som ser ut til å masseprodusere mmo-spill.

NWN har svært potensiale når det gjelder et mmo, men det kan også faile totalt.. Og det frykter jeg.

Lenke til kommentar
Vær så snill, ikke ødelegg NWN :(

 

Hater slike kommentarer. Hvordan kan det ødelegge NWN? Spillet du elsker er forsatt der. Du trenger ikke å spille MMO versionen. Er ikke som om når MMO kommer blir plutselig de andre spillene anderledes.

 

 

Selv er jeg lei av alt generisk fantasy spill. Du kan gå inn i EB games/GameStop, lukke øynene og peke til en hylle vil du 98% av gangene treffe et fantasy spill med den typiske Blueprint...orcs, elfs, dwarfs. osv....

 

Huff nei takk. Jeg har blitt kresen og vil ha noe fantasy som er nytenkende. Gir meg et nytt og spennende lore, verden, vesner som trekker min interesse. The Witcher er den enaste nyere fantasy spill verden som jeg har likt siden 1998 (Baldurs Gate II er den enaste jeg elsker og forsatt spiller).

 

Jeg beklager dersom jeg ødela dagen din med kommentaren min. Den var ment som en "Jeg elsker NWN, og håper dette blir fantastisk, men jeg er svært, svært skeptisk". Jeg er spesielt skeptisk når det er et selskap som ser ut til å masseprodusere mmo-spill.

NWN har svært potensiale når det gjelder et mmo, men det kan også faile totalt.. Og det frykter jeg.

 

 

Der var håpet om et nytt NWN spill knust.

Et mmorpg vil tilsi at de må begrense kreftene man kan oppnå med hver klasse for å få til et dugelig pvp system. Det vil også si at alt må balanseres mye bedre enn det er idag i NWN.

 

Nei til NWN mmorpg! :p Kjør heller på med et nytt NWN med en funksjonabel mplayer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...