Gå til innhold

Photoshop Comp. VIII


Photoshop Comp. VIII  

  1. 1. Hvem har, etter din mening, det beste bildet?

    • Villanden
      4
    • Teletubbiekid
      3
    • Rekviem 1
      6
    • Rekviem 2
      5
    • Vaenas
      1
    • Xsist
      1
    • Håvard
      0
    • Cyberfrog
      3
    • Warius
      3


Anbefalte innlegg

259kc4x.png

 

*update*

Denne konkurransen er avsluttet, og vi venter på Rekviem å sparke i gang neste runde!

 

Da var den nye Photoshop konkurransen i gang. Jeg har valgt å prøve å være litt orginal og temaet har fått navnet: Snow Story.

Dere står helt fritt til å lage det dere mener er et passende bilde som kunne hatt Snow Story som navn. Jeg setter ingen krav for hvilket innhold dere velger å ha i bildet. Selvfølgelig er det nok foretrukket at dere bruker gratis stock bilder, tar bilde selv eller bare lager noe med filtrene til PS. Håper dette kan bli spennende og utfordrende for de fleste (jeg er selv fan av abstrakte og absurde saker :p)

 

Innleveringsfrist: Tirsdag 16.06.09 kl 23:59

Stemmefrist: Torsdag 18.06.09 kl 23.59

Minimum størrelse: 640x480

 

*edit*

Tenkte premie skulle være en brent cd med diverse godmusikk som jeg sender med snail mail til vinneren!

 

Da er avstemmingen i gang

For å se større versjoner av de små bildene trenger du bare å høyreklikke og velge "vis bilde".

 

Villanden

Skjul
comp8villanden.jpg

Teletubbiekid

Skjul
428751.jpeg

Rekviem 1

Skjul
snoo.png

Rekviem 2

Skjul
snoo2.png

Vaenas

Skjul
429496.jpeg

Xsist

Skjul
429594.jpeg

Håvard

Skjul
429678.jpeg

Cyberfrog

Warius

 

 

*edit*

I dag fredag 19.06.09 leder for øyeblikket Rekviem med sine to bilder. Antall sammenlagte stemmer gjør at han har hele 6 stemmer. Måtte bare skrive det her slik at det er avgjort (jeg klarer ikke stenge pollen :p)

 

Rekviem er offesielt vinneren av denne runden! Gratulerer. Du får PM angående premie så snart jeg har tid!

Endret av Thappaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Artig oppgave forresten, selv om jeg stusset litt på den bakvendte S'en :p

 

 

Er det ikke litt gøy å være 'unormal' en gang i blandt da? :p

Men er litt enig egentlig når det gjelder selve komposisjonen. Oh well, satt og hørte gjennom obskur minimalistisk elektronika når jeg lagde den!

Lenke til kommentar
Jeg er ikke glad i dem, jeg elsker dem :)

Du bruker dem for mye, dude! Burde iaffal tenkt over størrelsesforholdene. Han karakteren i bakgrunnen ser ut som en 4 meter høy kjempe for meg...

 

Er det ikke litt gøy å være 'unormal' en gang i blandt da? :p

Men er litt enig egentlig når det gjelder selve komposisjonen. Oh well, satt og hørte gjennom obskur minimalistisk elektronika når jeg lagde den!

Unormal er artig det, men ja... forsto ikke hva som sto der med det første :p

Ville vært mer naturlig å flippe den andre S'en i stedet, men care. Obskur elektronica? Jeg har alltid tatt deg for en metallfan, dunno why.

Lenke til kommentar

teletubbiekid: Jeg er en vector-junkie, I know, og jeg prøvde å finne et stock bilde jeg kunne slenge noen filtre på, men jeg finner ikke lysten til å gjøre det. Liker heller å lage bilder fra "scratch". Angående størrelses forholdene så måtte det bli slik for at personen skulle vises godt nok i bildet. Det finnes små trær også vet du ;)

Lenke til kommentar

OT:

 

@teletubbiekid. Joda, jeg skal ærlig innrømme at jeg har hele gorgoroth's rekke med utgivelser, sågar fått en god del av dem signert og faktisk, sammen med en t-skjorte. Har og div. utgivelser på lp og en promoutgave av Antichrist sammen med et gammel promo-bilde P:

 

Regner meg selv som å være beinhard metalhead, men syns (sett med musiker-øyne) det blir for slitsomt når det eneste man hører på er metal. Trenger noen avbrekk en gang i blandt, og da tyr jeg til masse rart x)

Lenke til kommentar
teletubbiekid: Jeg er en vector-junkie, I know, og jeg prøvde å finne et stock bilde jeg kunne slenge noen filtre på, men jeg finner ikke lysten til å gjøre det. Liker heller å lage bilder fra "scratch". Angående størrelses forholdene så måtte det bli slik for at personen skulle vises godt nok i bildet. Det finnes små trær også vet du ;)

Lage fra scratch med vectorbrushes... erre du som har lagd dem selv? o-O

Du KUNNE brukt noen mindre trær da. Man ser lett at de greiene der er svææære.

 

@Thappaz:

Kjenner meg igjen i den. Ikke fordi det blir for slitsomt å bare høre på necroshit, men fordi jeg enkelte ganger finner sanger som er så fengende at det er umulig å ikke like dem. Som

^^ Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Laster opp to bilder i første omgang ettersom jeg ikke vet hvilken av dem jeg skal bruke enda. Ble ikke helt fornøyd ettersom det ble litt vel mye blur effekter etterhvert og det er nå for sent til å gjøre noe med det. Kan hende jeg dropper disse to og lager noe helt annet også - time will tell ^^

 

Det første bildet er relativt enkelt, men selv syns jeg det er ganske stemningsfult - på det andre bildet prøvde jeg meg på noe mer fantasi-aktig.

 

Har brukt bilde jeg fant på sxc.hu og et bilde jeg tok av broren min.

( http://www.sxc.hu/photo/1146713 )

 

snoo.png

 

snoo2.png

Endret av Rekviem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...