Gå til innhold

Anmeldelse: 4X4 Hummer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et av disse er kameraet, som enten er såpass lavt at bilen hindrer synsfeltet ditt eller såpass høyt at ikke får se særlig langt fremover, samtidig som du blir kjørende i blinde i skogen da trærne hindrer deg i å se hva som skjer. Du kan heldigvis se handlingen innenfra også, men da er det mange ganger ekstra vanskelig å se hvor du faktisk kjører.

 

Dette irriterte også meg i forgjengeren. Her hadde støtte for TrackIR vært kjærkommen:

 

 

 

Ellers så er det morsomt at en serie kan gå fra østens store terreng ikon også rett til vestens største. Blir nok ikke noe kjøp fra meg da fysikken og ytelsen er for dårlig.

Endret av Sparks50
Lenke til kommentar
Ironisk nok er det også trial-modusen som har mest problemer.

Hva er ironien her??

 

Sånn det er skrevet så blir det påstanden at

det å klatre oppover et fossestryk eller navigere seg gjennom ei stor ur er omtrent så langt fra «racing» som det er mulig å komme i en bil
som gjør det ironisk at de ikke fikk til trial-modusen. Dette er i beste fall svak bruk av ironi. Endret av ZarK
Lenke til kommentar

Ser ikke helt den, Zark. Det er trial-modusen som er spillets mest unike (og dermed interessante) modus, som burde vært den største grunnen til å skaffe seg spillet, og derfor er det ironisk at det også er den som har mest problemer (og en av spillets svakeste moduser totalt sett). Jeg "bruker" heller ikke ironi i min tekst, jeg påpeker bare en ironisk situasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...