Gå til innhold

World of Warcraft - Account

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt 6 måneder på min account i Wow. Åssen får jeg stoppet det?

Skulle bare ha det 1 gang liksom, og jeg ser at den kjøper det automatisk igen 6 måneder. Åssen får jeg det av? ^^

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Tipper det er noe på blizzard sin "Manage Profile" eller noe lignende, hvis ikke er det bare å sende mail til dem, eller kontakte en GM ingame.

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Det går ikke ann å slette kontoen sin. Cancel account/subscription FRYSER kontoen din permanent.

Hvis du faktisk LESER det som står når trykker cancel subscription så står det at kontoen din forblir hos Blizzard og at alle dine characters vil være fryst og ute av stand til å gjøre noe. Deretter får du et par "confirm" skjermer til, blandt annet en der du må fylle ut grunnen til at du slutter å betale.

Skrevet

Du fryser den da ikke permanent, stopper bare fornyingen av spilletiden. Så etter det du allerede har betalt for er over blir accounten "frozen" til du kjøper mer spilletid.

Og nei, det er ikke mulig å slette accouten, ganske greit ellers hadde hacking blitt enda mer krise enn det allerede er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...