Noobsy Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har akkurat kjøpt 6 måneder på min account i Wow. Åssen får jeg stoppet det? Skulle bare ha det 1 gang liksom, og jeg ser at den kjøper det automatisk igen 6 måneder. Åssen får jeg det av? ^^
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Tipper det er noe på blizzard sin "Manage Profile" eller noe lignende, hvis ikke er det bare å sende mail til dem, eller kontakte en GM ingame.
cowboy bob Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Account management på wow-europe og cancel my account. Du får beholde spilletiden du alt har betalt for/den blir ikke frosset.
Remnant Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Cancel account tar jo og fjerner hele accounten din for alltid. Du må bare ta stop subscription, skal være der inne.
World Of Warcraft Skrevet 11. juni 2009 Skrevet 11. juni 2009 Cancel account tar jo og fjerner hele accounten din for alltid. Du må bare ta stop subscription, skal være der inne. Nei, trur ikke det går ann å fjerne accen.
Runinho Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Det går ikke ann å slette kontoen sin. Cancel account/subscription FRYSER kontoen din permanent. Hvis du faktisk LESER det som står når trykker cancel subscription så står det at kontoen din forblir hos Blizzard og at alle dine characters vil være fryst og ute av stand til å gjøre noe. Deretter får du et par "confirm" skjermer til, blandt annet en der du må fylle ut grunnen til at du slutter å betale.
Ghaundan Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Du fryser den da ikke permanent, stopper bare fornyingen av spilletiden. Så etter det du allerede har betalt for er over blir accounten "frozen" til du kjøper mer spilletid. Og nei, det er ikke mulig å slette accouten, ganske greit ellers hadde hacking blitt enda mer krise enn det allerede er.
Error Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Men, det er viktig å huske på at du fortsatt kan spille for de månedene du har betalt, og så fryses accounten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå