Gå til innhold

Noen spørsmål angående AoC


Anbefalte innlegg

Ja jeg vet at jeg har laget mange slike tråder før. Men jeg finner dem ikke. Men her er i alle fall spørsmålene mine. Og jeg blir DYPT takknemlig om dere svarer på de.

 

1. Hvilken PVE server er mest befolket?

2. hvilken PVP server er mest befolket?

3. Skjer det mye ganking på PVP serverene for tiden?

4. Hva er den mest etterspurte klassen og som mange spiller som i Soldier, Mage osv?

5. Er mye av bugsene som var på launch slettet/fikset?

6. Er Memory Leaksene borte?

7. Er DX10 ferdig?

8. Har det kommet mer innhold i spillet som klæar, våpen, raids, end game content osv?

 

Og til mine 2 aller siste spørsmål:

 

9. Hvilken klasser annbefaler dere i PvP og PvE ut av Soldier, mage osv?

10. Tror dere det kommer flere spillere i AoC nå som tiden går?

Endret av fantomena
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh? du svarer jo helt feil :/

 

1. Hvilken PVE server er mest befolket? - Crom, men tror bare du kan velge en PVE server nå

2. hvilken PVP server er mest befolket? - Fury

3. Skjer det mye ganking på PVP serverene for tiden? - Ja

4. Hva er den mest etterspurte klassen og som mange spiller som i Soldier, Mage osv? - Varierer fra server til server, BS er etterspurt som healers, PVE specca sin's er flott også og blir ofte rekrutert

5. Er mye av bugsene som var på launch slettet/fikset? - Ja, veldig mange av dem.

6. Er Memory Leaksene borte? - Har opplevd det en gang på 1 måned, ellers er det så og si helt borte

7. Er DX10 ferdig? - Ikke helt, men man kan spille på dx10 om man ønsker. Får flott grafikk men trenger litt mer optimalisering men har du dataen for det ser spillet lekkert ut

8. Har det kommet mer innhold i spillet som klæar, våpen, raids, end game content osv? - Det er kommet mer armor, i form av cultural armor og samt noen flere blå items og slikt. Det er kommet en helt ny zone kalt Ymirs Pass, samt en 3 nye dungeons. Wing 3 i Blackwing Citadel er også åpen, slik at man kan skaffe seg nøkkelen til å komme seg til T3. Er verd å nevne at T3 ikke er åpnet enda, men du kan hvertfall gjør questen slik at du kan gå inn i T3 instancen når den åpner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...