Gå til innhold

Skal starte opp igjen med AOC, men lurer på noen spørsmål først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det var tiden å finne frem Age of Conan igjen jeg har tenkt å starte fra scratch for å si det sånn. SÅ jeg lurer på ett par spørsmål:

1. Hvilken PVE server er den mest populerte eller populære? hvilken spiller du på?

2. Hvilken melee klasse er den beste dps nå

3. Hvilken mage klasse er den beste dps

4. Og til sist finnes det en allround klasse som både kan gjøre bra dps og i tillegg tanke og heale?

Takker cya in Hyboria!!!! Heads will roll :p xD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Crom er den meste populære PvE serveren. Og det er vel den serveren du burde dra til vist du starter på nytt. Jeg spiller på Fury PvP men den serveren er virkelig hard å lvle på, vist du ikke har spillt aoc på lenge :)

HoX og Assassin gjør mest dps i melee.

Mage dps er vel Necro fremdeles på topp pve messig. Med Demo close bak.

Dark Templar kan gjøre alle 3. Men vil ikke si at healen eller dpsen er så god at det er noe.

Skrevet
Crom er den meste populære PvE serveren. Og det er vel den serveren du burde dra til vist du starter på nytt. Jeg spiller på Fury PvP men den serveren er virkelig hard å lvle på, vist du ikke har spillt aoc på lenge :)

HoX og Assassin gjør mest dps i melee.

Mage dps er vel Necro fremdeles på topp pve messig. Med Demo close bak.

Dark Templar kan gjøre alle 3. Men vil ikke si at healen eller dpsen er så god at det er noe.

Takker så mye :D

Skrevet

Dark-Templar kan gjøre utrolig mye dps viss han har talisman og dps specet.

Vårres main DT (Covenant of mor'di) topper altid DPS listen. Men, han tåler ingenting da;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har Aoc noe av det WoW har, prøve på en gamle konto i en noen dager? Vurderer sterkt å prøve igjen men ikke hvis jeg må dra i butikken å betale for gamecard først, er knapt med penger for tiden så har ikke råd til å prøve ut slikt ved ren betaling. Så må nesten prøve ut ved at jeg prøver i en liten gratis periode igjen også fortsette med karakteren min på fury.

Skrevet
Har Aoc noe av det WoW har, prøve på en gamle konto i en noen dager? Vurderer sterkt å prøve igjen men ikke hvis jeg må dra i butikken å betale for gamecard først, er knapt med penger for tiden så har ikke råd til å prøve ut slikt ved ren betaling. Så må nesten prøve ut ved at jeg prøver i en liten gratis periode igjen også fortsette med karakteren min på fury.

Dette kommer etter neste patch, som kommer TBA Juni/Juli

Skrevet

Takker. Vil bare sjekke at jeg ikke syntes spilelt er kjedelig før, det var ikke det som stoppet meg fra å spille før men heller økonomien.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg vant nettopp 1 år med AoC, (yay me!) og vurderer å teste. Men jeg er ikke så gira på MMO akkurat nå i det heletatt.

Surt å blåse ett prepaid år på å teste lissom...Hvordan har combat blitt nå? Og hvordan er det med items? ser alt fremdeles helt prikklikt ut? (mulig det bare er på lavere levels da)

Skrevet

Husk at det gratis året kun kan tilknyttes en ny konto, ikke eksisterende. Så hvis du ikke skal ha det selv, så er det en ny spiller som får mest bruk for det.

Du kan jo også vente litt utpå høsten med å starte opp MrLee, det er jo tross alt sommer :)

Kanskje litt mer interessant da.

Combat er moro som alltid, og items har fått store endringer i siste patch (stats) utseende på lavere lvls er det vel noen som kaller likt, men mer muligheter på høyere lvls. (Spør du meg så irriterte ikke dette meg i det hele tatt da dette er spillet er basert på en "low fantasy" verden.)

Skrevet (endret)

Eg syns kanskje det er ein smule lame å delta i ein konkuranse for eit års speletid til eit spel ein har lite planar om å spele.

Endret av Frusci
Skrevet

lame er det kanskje ja, men jeg deltar konsekvent på alle konkurranser jeg kommer over på gamer (ikke alltid jeg får dem med meg da). Noen ganger er verden "urettferdig". Deal with it.

hmm, kanskje jeg skal vente til høsten for å prøve ja..

Skrevet

MrLee: Du får si ifra hvis du ikke liker spillet, eller ikke kommer til å prøve det så kanskje vi kan få til en hyggelig trade av abonnomentet eller en fin deal!

Skrevet

MrLee du kan sikkert få lånt kontoen min eneste er vel at den ikke har noen ledig playtime nå. Jeg kommer ikke til å spille før jeg får prøvd gratis igjen selv. Men er sikkert noen snille sjeler her inne som kan la deg prøve på deres konto i en dag eller noe sånt.

Skrevet

Det største problemet med AoC for meg var combaten, altså, å trykke på 5 knapper for å "aktivere" en skill ble for seigt for min del.

Så da lurer jeg, er combaten fortsatt like kjedlig og treg? (etter min mening altså)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...