Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne et godt spill med indianere


Anbefalte innlegg

Indianerne er en urbefolkning som virkelig facinerer meg, så jeg leter etter ett spill der du spiller som indienerne. Helst med en god grafikk til PC, gjerne over en lengre tidsperiode. Spillet bør være et strategi- eller simulatorspill, men jeg vil helt være med i kampen da, men det er ikke et must.

 

Noen som har noen forslag? :)

Endret av Playerbanan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medieval TW: Utvidelsespakken hvor man roter rundt i den nye verden.

 

Civilization 4: Spill som Montezuma og andre indianerhelter(blir vel ikke akkurat så mye fokus på at de er indianere da :p)

 

Europa Universalis: Mulig å spille som ulike indianerstammer. Ikke forvent å ta over verden med dem tho :p

 

Desperados 2: Tror en av "heltene" er sånn indianer. Godt mulig dette også er tilfelle i enern. Men igjen, ikke akkurat fokus på indianere.

Lenke til kommentar

Jeg har Medieval 2: Kingdoms og Civilization 4, så da tror jeg at jeg undersøker Europa Universalis.

 

Edit: Hvilket er nyest av alle de Europa Universalis spillene, det går jo fra Europa Universalis I til Europa Universalis II til Europa Universalis III til Europa Universalis: Rome. Er indiarne med i alle?

Endret av Playerbanan
Lenke til kommentar
Edit: Hvilket er nyest av alle de Europa Universalis spillene, det går jo fra Europa Universalis I til Europa Universalis II til Europa Universalis III til Europa Universalis: Rome. Er indiarne med i alle?

 

Ville valgt EU3, gjerne med tilleggspakken Napoleons Ambition, eller EU2. Husker ikke om det er mulig å spille indianer i EU1, men det går i alle fall i EU2 og EU3. Rome bør du unngå hvis det er indianere du er på jakt etter :)

 

EU3 har noe bedre grafikk enn EU2, og har et litt mer tilgjengelig grensesnitt. EU2 er derimot noe mer historisk riktig enn EU3, selv om Napoelons Ambition pakken gir litt mer muligheter i den retningen.

Lenke til kommentar
Takk snapz, men jeg prøvde demoen nå, og jeg skjønner ikke en dritt, så tror jeg utsetter den litt.

 

^_^ Det er ganske komplisert ja, men når man forstår det er det kjempebra! Men kanskje det ikke er noe for deg hvis du vil ha "indianerfølelse". Utenom navnene til lederne, unitsene og området er det ikke mye spesielt med indianerne

Endret av Snapz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...