Gå til innhold

Hvordan lure en hel community - med comunitiets eget triks.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Buen virker for meg som om den er litt for bra - Sniperen kan nå bevege seg mer ute i felten og buen gjør såpss med skade (og critcal hit på headshot) at den er direkte farlig. Dette gir også Sniperen en annen måte å spilles på, fordi han nå ikke lenger trenger campe i bakgrunnen.

Bare dårlige snipere som camper langt bak frontlinjen. Jeg har alltid vært en aggressiv sniper, så dette har ikke akkurat vært noe nytt for meg.

Buen er vanskeligere å skyte med og det er veldig lett å dodge pilene. Jeg synes ikke den er helt å stole på. For meg er riflen langt mer effektiv. Buen er morsom dog, og det er tilfredstillende å pinne folk til veggen.

Skrevet
Når vi snakker om våpen; erre noen her som har fått Dead Ringer til Spy?

For å demonstrere hvor overpowered den er:

Gleder meg til jeg får en del unlocks til spy, da det er det jeg spiller mest. Dead Ringer virker jo genial.

Skrevet (endret)

Dead Ringer er ikke overpowered i mine øyne. Lyden av uncloacken er innmari høy, og selv en dårlig pyro vil neppe la seg lure.

Det den derimot gjør som er innmari bra er å forstyrre motstanderens lag. En Spy som ikke backstabber men som bare flyr rundt med Dead Ringer skaper et kaos uten like - et kaos et par døde lagmedlemmer ikke skaper. Alle vil finne den Spyen av frykt for sitt eget liv, men siden han ikke gjør noe for å si hvor han er, men alltid dukker opp igjen... Herlig psykologisk krigføring.

Hva syns folket om den nye backstabanimasjonen på Sniperen?

Endret av AltF4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...