Gå til innhold

spill til bærbar pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har just fått meg en ny bærbar pc med 2,10mhz prossesor og leter etter noen anbefalinger på online skytespill, helst ikke over 16 år.jeg spiller ikke zombie spill så ikke anbefal dem. jeg ønsker noe med futt i, noen det er kule våpen og bra eksplosjoner i. jeg håper på svar :)

Endret av Laland
tok bort overdreven bruk av smileys
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Team Fortress 2 er jo et ekstremt artig skytespill, men er ikke sikker på om det er 16 eller 18.

Skrevet

Med 2,10Mhz prosessor tror jeg desverre du ikke greier å kjøre minesveiper en gang :p

Men CS og battlefield er jo slagere, eller kanskje unreal tournament? Sistnevnte er det ganske futt i, alt går veldig raskt (alla quake).

Skrevet

Kjøp "The Orange Box" på steam :) Koster rundt 300 kroner, men du får alle de beste spillene til Valve, untatt left 4 dead (men du spiller jo ikke zombiespill uansett ;)) Cs:source, team fortress 2 mm.

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Kjøp "The Orange Box" på steam :) Koster rundt 300 kroner, men du får alle de beste spillene til Valve, untatt left 4 dead (men du spiller jo ikke zombiespill uansett ;)) Cs:source, team fortress 2 mm.

CSS følger ikke med i Orange Box. Portal, TF2, HL2, ep1 og ep2 er det som følger med

Skrevet (endret)
jeg ønsker noe med futt i, noen det er kule våpen og bra eksplosjoner i

Quake passer jo perfekt til den beskrivelsen, Quake III er en fps klassiker som er tilgjengelig helt gratis på http://www.quakelive.com

Endret av lYn
Skrevet (endret)
Team Fortress 2 er jo et ekstremt artig skytespill, men er ikke sikker på om det er 16 eller 18.

vet du om hvor mye prosessor hastighet man trenger for og spille det?

Endret av sbar8
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Ingen anelse, men funker flott på mitt 5 år gamle makkverk.

Skrevet (endret)
Vet ikke helt, Unreal Tournament?

er det for bærbare pc er?

og du har bærbar pc?

Endret av sbar8
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Passer fint for både bærbar og stasjonær. Jeg har stasjonær.

Skrevet

prosessorhastighet i seg selv sier veldig lite om maskinen i sin helhet, men generelt sett kan du spille alle spill som du kan spille på en stasjonær PC, på en bærbar PC. Bare plugg inn en ekstern mus og et eksternt tastatur, så er du i gang. Og jeg vil fort anbefale Counter-Strike 1.6, du kan spille det på hvordan PC du vil, det er lett å lære, og masse underholdning.

Skrevet
eller kanskje unreal tournament? Sistnevnte er det ganske futt i, alt går veldig raskt (alla quake).

tror du jeg kan få unreal turnament på min bærbare pc med 2,10Mhz?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...