Gå til innhold

Dine Favoritt "Browser MMO's"

Gjest Slettet-Z3pP64ap

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Z3pP64ap
Skrevet

Trenger nå et Broswer MMO som jeg kan jalle med når jeg har lite å gjøre.. Eneste problemet er mangfoldet av de.

Trenger derfor noen peilere til den "rette" hvor folk har det morro og er litt seriøse

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kingdom of Loathing

Ingen over, ingen ved siden. Dette er det beste av de beste. Ta mitt ord på dette som en eldgammel browser strategi/mmo spiller.

Jeg måtte til slutt bare gi meg siden jeg drev med det så mye på skolen. Måtte skjerpe meg. Når jeg får meg jobb skal jeg begynne igjen :lol:

Skrevet

managerleague, utopia, utopiakingdoms, tribal wars og travian.

De to første er vel å foretrekke iom at de ikke er så tidkrevende.

Skrevet

Tribal wars helt klart foran travian. Eneste problemet er at det er så sinnsykt lett med mindre man er heldig og spawner ved siden av noen som faktisk vet hva de driver med.

Skrevet
Tribal wars helt klart foran travian. Eneste problemet er at det er så sinnsykt lett med mindre man er heldig og spawner ved siden av noen som faktisk vet hva de driver med.

Kommer da ant på. Hvis du er en sånn tulling som tror du er stilig og spiller solo og spawner atmed en stamme så går det ikke bra :) Men ja, Tribalwars ligger øverst på listen hos meg. GOGO ACTION GOGOGO YEAH

Skrevet (endret)

Går da fint an å soloe 90% av tiden. Har riktignok opplevd å ha hele ruten min full av en stamme, det var litt slitsomt. Endte med at jeg knuste halvparten av byene dems om natten og resten mens de andre støttet de som hadde mistet troppene sine :p

For å være grei med op skal jeg faktisk gi et fint svar om hva Tribal Wars (TW) går ut på :)

Du starter altså opp med en by med litt stygg grafisk oversikt som du endrer til "klassisk landsbyoversikt" om du er smart. Spillet går hovedsaklig ut på at du sammen med en gjeng andre spillere bygger disse byene, erobrer andres byer og farmer de (raider etter ressurser). Du har ressursene leire, jern og tre. Bygninger koster som oftest mest leire, mens tre går til spydmenn og jern til lett kavaleri/sverd/tungt kavaleri. Sverdene bytter du ut med tungt kavaleri seinere om du er smart. I begynnelsen er det smart å mose (nesten) alle rundt deg for ressurser så du får flere tropper og kan bygge akademi, bygningen som gjør så du kan ta over andres byer. Ikke noe er så gøy som å fjerne andre fra spillet :-) Etterhvert som spillet går blir du forhåpentligvis en storkar i spillet og får være med på massive kriger og artig koordinering med stammefrendene dine.

Beklageligvis er det sånn at i TW blir du best om du er mest innpå (og har noe mellom ørene) så om du er offline en stund kan du risikere å bli gruset helt. Den sjansen er størst den første uken men etter det bør du ha avansert i området ditt så du kan ta det litt mer med ro. Imo er det ikke vits i å spille uten å være "hardcore" mtp at du vil være best. Er ikke noe vits i å spille for å tape. Om du har rikelig med tid over lengre tid kan du få sinnsykt mye moro med TW :)

Endret av Filosofem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...