Gå til innhold

Intervju: – EA-spill er undervurderte

Setter du pris på lydopptak som dette?  

1. 1. Setter du pris på lydopptak som dette?

• Ja, gjerne i stedenfor masse tekst.
      10
    • Ja, men vil ha alt tekstlig også.
      32
    • Ja, men tradisjonell tekst er viktigst.
      24
    • Nei, er bare interessert i tekst.
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det å si at EA suger er å tråkke litt over streken. EA er en svær spilllutvikler som har laget mange utrolig gode spill. Det jeg ikke har likt helt med EA er at de noen ganger har vært litt for kjappe med å lansere nye spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Transcript transcript transcript. MED referanser til hvor i lyd-filen ting blir sagt.

Det er umulig å skumlese en video/lyd-fil og det er unødvendig mye vanskeligere å søke opp og sitere en video/lyd-fil enn en tekst.

Skrevet

Helst vil jeg ha tilgang til innhold i form for tekst uansett om det er lyd, video eller artikkel (artikkel er ren tekstfrom, duh). Selv om video som blir embeddet i artikler forventer jeg å få tekstet.

Jeg har hørselstap og har problemer med å få med meg hva som blir sagt på lyd/video. Inntil podcast og video eksploderte på nettet så hadde jeg gleden av å få med meg "alt" som interesserer meg fordi jeg kunne lese teksten. Internett har lenge vært førsteprioritert medium for meg for å lese nyheter siden tilbudet på TV var dårlig med teksting, spesielt direkte sendinger, osv.

Derfor vil jeg helst kunne få lest hva som blir sagt. Går fint å skrive rett fra det muntlige, med forbehold endringer om det er noe usammenheng, under intervjuet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...