Kiruk Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Om du mener oppe så ja, hvorfor skulle den ikke være det? Om du mener aktiv, så vet jeg ikke
Perrern Skrevet 9. juni 2009 Skrevet 9. juni 2009 Om du mener oppe så ja, hvorfor skulle den ikke være det? Om du mener aktiv, så vet jeg ikke Nei, vet bare at den var på vei nedover (altså rpinga) når jeg spilte sist.
xip Skrevet 14. juni 2009 Skrevet 14. juni 2009 Jeg har faktisk dallet litt rundt i wow for lenge siden. Og ja jeg sjekka faktisk ut AD før jeg sluttet å spille. Å som andre sier, er en utrulig koslig server. Veldig mange hyggelige folk der å man får en god latter engang i blant. Jeg hadde somsagt ingen erfaring med roleplaying så var mer på tilskuer siden, vel å merke.
Citus Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Forventa ikke at noen norske folk skulle være på AD Jeg er da Citus på allie siden! Altid digg å RP
.Winter Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Earthen Ring for the win baby! Spiller ikke noe spesielt mye om dagen, men er bare å si hei om du ser meg. Mirany på Alliance
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå