Gå til innhold

Bedre ping/latency i css?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg på noen "lovlig" måte forbedre pingen/latency en min i css? vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette men, kan man gi mer nettlinje til css, om dere skjønner? Å når jeg sier lovlig mener jeg uten å rate hacke osv. Noen som kan noen triks for å få bedre ping?

Jeg vil ha bedre ping/latency <_<

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva er din latency på norske servere? Er vel ingen annen måte enn å ha riktige rates. cl_updaterate 101, cl_cmdrate 101, Rate 25000.

Edit: Finnes forresten en egen kategori for Counter-Strike spill her.

Endret av Sadfez
Skrevet

sorry, viste ikke det fantes egen. Men har ping på ca 40 og latency på 30-40, men er det ikke noe jeg kan gjøre for å få den ned i 10-15 ? :D

Skrevet
sorry, viste ikke det fantes egen. Men har ping på ca 40 og latency på 30-40, men er det ikke noe jeg kan gjøre for å få den ned i 10-15 ? :D

Finne en server som ligger nærmere der du bor? :D

Skrevet
30-40 er da ikke så galt, du burde ikke merke noe nevneverdig av det.

Enig der.

30-40 er jo kjempebra, synes jeg hvertfall.

Om du finner noen som ligger nærmere, så kan du teste hellfragger serverne.

Pleier å ligge på 6-10 ping der.

Skrevet

Hastighet er 10mb ned og 1,5 opp sånn ca. 30-40 er jo spillbart men det er ikke det som er poenget... Jeg vil ha lavere ping :p En kompis har ca 10 i ping på servere der jeg har 30 og han har 4 mb ned og 1 mb opp, han har samme nett leverandør som meg og bor ikke så langt unna, hvorfor har han bedre ping >.<

Skrevet

laster du ned "diverse" ting i bakgrunnen .. eller kjører du nevneverdige online tjenester .. antivirus, messengerservicer .. +++ blabla .. listen kan være uendlig lang.. det må hvertfall slåes av..

Skrevet

Hastigheten har svært lite å si når man spiller, men det er en del andre faktorer som spiller inn, jeg skal prøve å fatte meg i korthet.

1 : Tråløst eller kabel? Sitter du med tråløst så har du allerede mest sannsynlig funnet en måte å få lavere latency på. Tråløst, selv om folk hevder noe annet, vil i fleste situasjoner skaper ekstra latency. Om du har muligheten kjør med kabel, selv om du så må trekke en 20 meter lang kabel hehe..

2 : Router? Ofte dem som skaper problemer. Du kan teste med å kjøre med kabel direkte i fra modem til datamaskin. Gjerne fabrikkgjennsett alle delene og sett det opp på nytt, av og til skapes det flaskehalser som løses opp ved hjelp av dette.

3 : Datamaskinen. Har du unødvendige program kjørende som krever noe av linjen? Også, hvis du har en svært dårlig datamaskin kan denne også skape latency om ikke hardwaren følger helt med.

Veldig kort, og kan være langt flere grunner til latency, men hvertfall de 3 hovedpuntene jeg ville sjekket for først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...