Gå til innhold

Red Orchestra: Heroes of Stalingrad er annonsert!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tripwire har nå sluppet noe info om oppfølgeren til RO som de har jobbet på de siste årene, basert på UE3!

http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=30283

De har også opprettet et nytt forum for det nye spillet:

http://forums.tripwireinteractive.com/forumdisplay.php?f=74

Jammen ser 2009 ut til å bli et stor år for realismeshooters!

Arma 2, OPF2, og nå ROHOS!

Endret av ghad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastiske nyheter!

Er fortsatt med i en RO klan, vi har ikke vært så aktive i det siste siden det er så få realisme-klaner der ute.

Herregud jeg gleder meg.

Tripewire er fantastiske utviklere, i nesten hver patch fikk vi se nye ting bli lagt til gratis. Blir garantert kjøp.

Skrevet
Yes! Visste ikke at de holdt på med et nytt RO! Gleder meg nå, RO er jo et konge spill :D

De har holdt kortene sykt tett inntil brystet, men de fleste har vel regnet med at det neste hovedspillet deres ville bli en wwii realismeshooter fra østfronten.

Skrevet

Jeg har ikke spilt første spillet, men dette ser jo bare lovende ut siden det første tydeligvis falt i smak hos dere :)

Skrevet

Syns red orchestra var et slit å spille, mest pga jeg ikke klarte å venne meg til de trege kontrollene. Joda, det er veldig realistisk men man må jo i tillegg ha en temmelig kraftig pc for å kunne nyte grafikken og storheten i noen av slagene.

Skrevet

RO krever så og si ingenting fra maskinen. Den dagen jeg var ilage faren min for å kjøpe spillet så han på system req og flirte for seg selv mens han sa: "Det her kan du jo spille på en symaskin".

Koste meg utrolig mye med det, realisme til de grader : D

Skrevet

Da er nok min maskin litt for gammel for å kjøre dette spillet glatt.

Intel Centrino 2.5ghz

1gb ram

Og et Intel Radeon X1650 512mb eller noe sånt P:

Skrevet (endret)

kjørte d fint på laptopen min med high, asus m50sa - 3650 ATI radeon - 3gb ram - 2.5ghz dual core centrino

oppløsningen var 1650x1050 på en 15 tommer :D ganske neat

Endret av Viking

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...