bjovas Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Tripwire har nå sluppet noe info om oppfølgeren til RO som de har jobbet på de siste årene, basert på UE3! http://forums.tripwireinteractive.com/showthread.php?t=30283 De har også opprettet et nytt forum for det nye spillet: http://forums.tripwireinteractive.com/forumdisplay.php?f=74 Jammen ser 2009 ut til å bli et stor år for realismeshooters! Arma 2, OPF2, og nå ROHOS! Endret 3. mai 2009 av ghad
thadon Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Fantastiske nyheter! Er fortsatt med i en RO klan, vi har ikke vært så aktive i det siste siden det er så få realisme-klaner der ute. Herregud jeg gleder meg. Tripewire er fantastiske utviklere, i nesten hver patch fikk vi se nye ting bli lagt til gratis. Blir garantert kjøp.
Intellio Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 yes endelig! Tripwire teamet er bare geniale. Håper å se en del av dere ingame
Saddlefall Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Yes! Visste ikke at de holdt på med et nytt RO! Gleder meg nå, RO er jo et konge spill
Intellio Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 (endret) måtte bare legge til et bilde Endret 3. mai 2009 av intellio
bjovas Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Skrevet 3. mai 2009 Yes! Visste ikke at de holdt på med et nytt RO! Gleder meg nå, RO er jo et konge spill De har holdt kortene sykt tett inntil brystet, men de fleste har vel regnet med at det neste hovedspillet deres ville bli en wwii realismeshooter fra østfronten.
thadon Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Noen som vet det er mulig å oppdrive denne artikkelen i PC-gamer?
Zwink Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Jeg har ikke spilt første spillet, men dette ser jo bare lovende ut siden det første tydeligvis falt i smak hos dere
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Syns red orchestra var et slit å spille, mest pga jeg ikke klarte å venne meg til de trege kontrollene. Joda, det er veldig realistisk men man må jo i tillegg ha en temmelig kraftig pc for å kunne nyte grafikken og storheten i noen av slagene.
fytech_InnleggNO Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 RO krever så og si ingenting fra maskinen. Den dagen jeg var ilage faren min for å kjøpe spillet så han på system req og flirte for seg selv mens han sa: "Det her kan du jo spille på en symaskin". Koste meg utrolig mye med det, realisme til de grader : D
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Da er nok min maskin litt for gammel for å kjøre dette spillet glatt. Intel Centrino 2.5ghz 1gb ram Og et Intel Radeon X1650 512mb eller noe sånt P:
System Booter Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 (endret) kjørte d fint på laptopen min med high, asus m50sa - 3650 ATI radeon - 3gb ram - 2.5ghz dual core centrino oppløsningen var 1650x1050 på en 15 tommer ganske neat Endret 4. mai 2009 av Viking
mrMarL Skrevet 4. mai 2009 Skrevet 4. mai 2009 Du trenger ikke å tenke på grafikken når man spiller et spill som detta, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå