Gå til innhold

Har noen erfaringer med Mustek DVD V300

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er klart at jeg forventer jo ikke toppkarakterer på en spiller til 525 kr, men jeg lurte på om den er det man kan kalle en "grei" spiller. Jeg forventer at den kan gi et brukbart bilde og lyd. Jeg ser at den støtter mange standarder, men er f.eks noe den støtter så dårlig at det blir ubrukbart i praksis.

Kan den forresten gjøres sonefri?

Takker for tilbakemeldinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du kjøper en spiller til 500,- så får man det man betaler for, kjøpte en billig spiller til fadern i julegave, og kun 20min inn i flåtklypa så var det noe galt med den, så jeg byttet den til en som var ett par hundre lapper dyrere, og den var det også noe galt med, så først når prisen ble doblet (1600,- på tilbud) og ett skikkelig merke så funker den bra.

Hvis man skal ha en DVD spiller som funker ok, må man opp i en minimums pris på 2000,- ellers er kvaliteten mildt sagt ikke tilfredsstillende. Og jo mer spilleren kan til en billigere pris så sier kvaliteten seg selv. Men hvis du kun skal leie en drama film fra tid til annen så funker den sikkert bra.

Har selv en middles spiller til 5000,- fra Toshiba, og har ikke hatt ett eneste problem, og jeg har over 1000 filmer selv, og tilgang til enda flere.

å få spilleren sonefri, sjekk på nett siden www.totaldvd.net, som er meget bra på dette området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...