Gå til innhold

Russehits 2003, noen som har?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Hvis vedkommende har den sangen, hva skal så skje?

Skrevet

grunnen til at jeg spør er at jeg kjenner personen som har laget den, men han har ikke låten lengre :(

er bare nyskjerrig å få hørt på den jeg da, finner den ikke noe sted, så det er vel ikke en veldig kjent låt...

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Men hvis en person sender deg sangen via mail, så er jo det piratkopiering, og er imot retningslinjene.

Skrevet

hvis det er til eget bruk å venner, strider det ikke mot kopi-loven.

Hvis en person tar betalt for det å masseproduserer for å legge det ut på nett osv strider det mot piratkopiering..

Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Det er ihvertfall ulovlig, når du gir den bort til andre, er det piratkopiering.

Edit: Med mindre du har fått lov av kompisen din, noe du sikkert har fått.

Endret av Bruker-127711
Skrevet

jeg spør på dette forumet fordi jeg trodde noen av dere her hadde den å kunne sende den over.

jeg hadde ikke tenkt til å legge den tilgjenglig for andre, forum er jo til for å kommunisere og dele med andre...

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Det er jo ikke lov med fildeling selv om man er på et forum.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Så hvis tpb blir gjort om til et stort forum, og filene blir sendt til deg på mail, så er det lov?

Skrevet

tpb har vel ikke stor mye med meg å gjøre? det finnes mange torrent tracker'e som er lovlig, å hvis noen her har mye i mot torrent's så kan jeg informere om at nrk faktisk har tatt i bruk torrent snart et år å har lastet opp sine serier på nett.

Er ikke vits å sammenligne dette spørsmålet med tpb!

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg har ikke sagt at torrent trackere er ulovlig heller. Men å dele filer er fortsatt ikke lov om man gjør det med venner eller ikke.

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Det er ikke tillatt å stille spørsmål, eller bidra med informasjon som kan lede til piratkopiering. Dette gjelder informasjon om cracks, serial key-generatorer, iso/image-filer og lignende. Etiske debatter rundt emnet piratkopiering er imidlertid lov.
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg sa jo gjentatte ganger at det ikke var lov, mens du bablet om at det er lov på forum og med venner.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

"Alle røyker så da skal jeg også"

Det er ikke lov her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...