Gå til innhold

For deg som liker tekst baserte spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*slettet*

Dette er min ling kode,, Du får mere xp når du signerer under min konto.

Jeg har en del items som lings kan få.. jo mere xp du får jo mere får jeg å omvendt. Jeg spiller på serveren som heter sigil så blir du min ling så kom på den servern:P

Men her er direkte link hvis du ikke vil være min ling tongue.

www.outwar.com

-Utforsk en fullt utviklet verden, fylt av monster, oppdrag og skjeldene ting!

-Velg en klasse og bygg opp din unike karakter. Få erfaring med å drepe fiender og spillere.

-Gå opp nivåer og lær deg spesial-angrep å ny magi som hjelper deg når du skal kjempe.

-Bli med på et lag, og overvinn store bosser for å finne skjeldene ting.

-Bli venner med folk, og overvinn teritorium.

-Andre ting, inkludert lag mot lag kriger, konkurranser om et trofe, chat, og mye mye mer.

spillet er 100% gratis.

å hvis det er noe du lurer på så bare post her så svarer jeg så fort jeg kan..

Dette er ikke ett norsk spill men håper å få litt flere norske til å starte å spille :p

Jeg vil gjerne vite hva resten av norge synes om dette spillet..

Endret av Laland
Link til pyramidespill
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spilte outwar for non år tilbake, men er ferdig med det, syns det har utvikla seg i feil retning. Er på en måte blitt tekstbasert wow... Har en kompis som spiller enda da. Han heter Corleone ingame og vil alltid ha flere allies så du kan jo hooke opp med han ;)

Ellers er jeg usikker på om du har lov til å poste underlinglinken, men er ikke sikker altså...

Skrevet
Spilte outwar for non år tilbake, men er ferdig med det, syns det har utvikla seg i feil retning. Er på en måte blitt tekstbasert wow... Har en kompis som spiller enda da. Han heter Corleone ingame og vil alltid ha flere allies så du kan jo hooke opp med han ;)

Ellers er jeg usikker på om du har lov til å poste underlinglinken, men er ikke sikker altså...

haha :p tor er i crewe mitt han selv om han ikke spiller så mye for tida menne :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...