Whackedorange Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 (endret) Tittel: Lode Runner Utvikler: Tozai Games og Southend Interactive Genre: Plattform Utgiver: Microsoft Game Studios (Xbox Live) Pris: 1200 MS points I år er det 25 år siden Lode Runner så dagens lys på C64 og siden det har blitt en slags trend att gamle klassikere blir født på nytt med oppjustert grafikk fortsetter. Spillet handler om en gullgraver som må samle inn gull og samtidig også passe seg for fiender som man kan begrave ved å skyte hull i stener enten alene eller ved hjelp av en venn i co-op mode. Spillet har over 200 brett fordelt på 5 ulike omgivelser. Du har mange forskjellige måter å spille Lode Runner på, her er en liten liste: Single Player og Coop Journey Campaign Hang On Survivals Challenge hvor de bare pøses på med fiender Puzzle mode En 4 spillers Last Man standing Med spillet følger også men en level editor hvor man designe egne brett og dele dem med andre Lode Runner spillere og også hente ned andre spilleres produksjoner av brett. Likte du den orginale Lode Runner spillet eller kanskje bare har lyst til å prøve noe nytt så er Lode Runner ett spill jeg anbefaler sterkt. Kanskje noe av det beste som har kommet på XBL noensinne og for skarve 1200 ms poeng (godt under 100 lappen) får du mye spill for valutaen. Løp og kjøp, OBS. Jeg mener logg inn på XBL og kjøp. Endret 25. april 2009 av whackedorange
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. april 2009 Skrevet 22. april 2009 Så denne på marketplace ista, men før jeg rakk å gjøre noe ble jeg spammet av Gears 2 invites. Blir nok kjøp dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå