Gå til innhold

Company Of Heroes.


Anbefalte innlegg

COMPANY of HEROES.

 

 

Tråden om Company Of Heroes.

Diksutèr diverse strategier, hvilke units du foretrekker/ hvilken franksjon du liker og spille. Hvilke kart liker du best.

Diskuter alt som har med Company of heroes og gjøre.

 

company-of-heroes-rts-game-review-box-cover.jpg

 

 

Jeg personlig foretrekker, Allies - Airborne.

 

Strategi messigt så går jeg som regel bare for paratroopers, oppgraderer de maks, og sende de ut gjerne 2 grupper med 2 tropper i hver gruppe, der de hjelper hverandre med å flanke MG'r og Annet ulumskheter axis fyrer mot dem.

 

Digger det kartet der axis og allies er delt på midten med en elv, over elven går det 2 broer og i tilegg så er det et svakpunkt i elven der units kommer over.

Strategien der blir og sprenge broene og konsentrere seg om å beskytte midtpartier ved elven, sette opp noen MG posisjoner kombinert med noen kanoner som tar ut tanksene og i tilegg sette opp tanktraps/ piggtråd og sandsekker,

 

 

 

 

Endret av Morten87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig fint med en tråd om dette utrolig gode strategispillet!

 

Jeg spiller for det meste Wehrmacht. Det jeg liker så godt med wher er at du kan oppgradere troppene dine på flere forskjellige måter i motsetning til allies. I tillegg til at man generelt bedre og fetere infanteri og stridsvogner. :D

 

Digger det kartet der axis og allies er delt på midten med en elv, over elven går det 2 broer og i tilegg så er det et svakpunkt i elven der units kommer over.

Strategien der blir og sprenge broene og konsentrere seg om å beskytte midtpartier ved elven, sette opp noen MG posisjoner kombinert med noen kanoner som tar ut tanksene og i tilegg sette opp tanktraps/ piggtråd og sandsekker,

Snakker du om Vire River Valley? I så fall vil jeg ikke si at det er så smart å "bure" seg inne som allies. På dette kartet er det viktig at allies spiller aggresivt fra starten av, ettersom Whermacht og Panzer Elite har mye mer å rutte med senere i spillet. I tillegg vil en smart wher-spiller begynne å produsere stukas etterhvert og da er løpet lettere sagt kjørt for allies hvis begge parter sitter på ca. like mye units. Hvis "bure" seg inne taktikken skal funke må amerikanerne, og spesielt britene ha masse artilleri som de ustanselig kan bombe axis med. Dette er i hvertfall mine erfaringer på dette kartet.

 

Er verdt å nevne at jeg ikke har Opposing Fronts eller Tales of Valor, men bare det originale Company of Heroes. Jeg kan derfor bare spille som amerikaner og wher. Vurderer å kjøpe ToV, men er ikke helt sikker ettersom det har rimelige lunkne kritikker.

Er det slik at jeg kan spille alle fraksjonene online, hvis jeg går til innkjøp av Tales of Valor?

 

Mitt brukernavn er btw Woldman. Det er bare å legge meg til hvis noen er keen på å ta en match en dag ;)

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke noe særlig nå lenger, men jeg spiller nesten alltid wehrmacht - Terror/Blitz doctrine!!

Ellers er allies greie men har aldri helt fått sansen for panzer elite eller british. Mye råere med en Panther som ruller nådeløst over infanteri og skriker "German Schteeeel" :D

 

Har forresten ikke kjøpt meg tales of valor, men skal det senere

Endret av Snapz
Lenke til kommentar

Jeg liker alle de forskjellige hærene. Spesialiserte meg på de forhatte britene en periode(hvorfor?), og fikk ganske godt

taket på det etterhvert. Nå i det siste har jeg spilt endel med Panzer Elite, og det er utrolig morro, men man er veldig

avhengig av mye fuel for å få ønskede oppgraderinger. Jeg er kanskje best med briter, men taper mer enn jeg vinner

stort sett :rolleyes:

Lenke til kommentar

har bare prøvd orginale CoH, så kan ikke utale meg så mye om tileggspakkene.

Må si at jeg liker best Allies fordi at jeg synes det blir litt vanskeligere med dem. (spiller lan, mot datamaskinen). Digger den følelsen når du aider kompisene enten med og bombe i stykker noen tankser eller og skyte i filler en gruppe med soldater med flyene, og derretter sende inn airborns for å rydde opp i resten.

 

 

Er det noen her som har prøvd å laste ned nye kart fra nettet til CoH?, har prøv å laste ned men får det ikke til.

Lenke til kommentar

Hmm, om jeg må velge så må jeg si Americans. Liker godt den offansive spille stilen.

Jeg spiller alle factions og er lvl 10+ med alle, går litt opp og ned etter hvor mye jeg spiller.

 

Når det gjelder å sprenge bruer og campe er ikke noe god strategi om du spiller "competetive", som er victory points, om du spiller anahilate eller hva det heter så lærer man egentlig ikke mye om du faktisk har lyst å bli litt god, og det er når du faktisk begjynner å bli litt halvgod spillet virkelig blir bra. Spill automatch, drit i om du vinner eller taper bare du lærer noe :)

Lenke til kommentar
Noen som har noen råd med tanke på nedlasting av map. Jeg får det ikke til i det hele tatt.

Har ikke oppdatert spillet, så er enda helt "orginalt". Må man oppdatere på Relic, for og få spillet nedlastede map?

Har du ikke lastet ned noen patcher i det hele tatt? Det er vel ikke mulig å laste ned bare maps, men det fulgte blant annet med flere nye maps i den siste patchen. Du kan laste ned patchene automatisk ved å trykke på multiplayer inne på menyen i spillet eller du kan laste ned patchene manuelt herfra: http://cohpatch.relic.com/

Endret av AndW
Lenke til kommentar

Kan være greit å nevne at patchene er tilsammen på hele 3 gb så tar litt tid å få ordnet det. Men når det er sagt er det definitivt verdt det! Virker som du ikke har spilt noe multiplayer før Morten. I så fall så må du få begynt med det! Det er her CoH virkelig skinner :D

Lenke til kommentar
Kan være greit å nevne at patchene er tilsammen på hele 3 gb så tar litt tid å få ordnet det. Men når det er sagt er det definitivt verdt det! Virker som du ikke har spilt noe multiplayer før Morten. I så fall så må du få begynt med det! Det er her CoH virkelig skinner :D

 

Har bare testet Singelplayer og "lan" med broderen, det er fett nok det også, blir sikkert så vanskelig og spille mot andre:P

Lenke til kommentar
Kan være greit å nevne at patchene er tilsammen på hele 3 gb så tar litt tid å få ordnet det. Men når det er sagt er det definitivt verdt det! Virker som du ikke har spilt noe multiplayer før Morten. I så fall så må du få begynt med det! Det er her CoH virkelig skinner :D

 

Har bare testet Singelplayer og "lan" med broderen, det er fett nok det også, blir sikkert så vanskelig og spille mot andre:P

 

Jeg anbefaler veldig å spille mot andre over internett. Det åpner for så mye mer strategi og moro. Det å spille mot npc er forutsigbart og gjentagende i lengden. Spiller du med andre blir alle spill forskjellige og du må prøve å lese dem :D

Nesten alle strategispill er best online!

Lenke til kommentar

Hei!

Om det er noen som er interessert i å spille noen kamper, så er jeg på jakt etter noen å spille med.

Bare å legge til "PussycatDolls" i relic online.

Jeg er vel en ganske god spiller 1v1, sliter litt mer når det kommer til 2v2.

 

Er ikke så mye online i disse dager grunnet eksamen. Men kommer sterkere tilbake de neste ukene.

Lenke til kommentar
Tar det lang tid å gjennomføre en bane i dette spillet? Må man ha litt tid, eller er det bare å hoppe inn i spillet for å spille en 10 minutter?

 

Du må nok vente deg mer enn 10min hvis du skal spille en kamp ;)

Selv har jeg opplevd kamper på alt mellom 5min og 2 1/2 time. Det kommer an på bane, spillere og hvor store lag det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...