Noobsy Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Heey ^^ Jeg bare lurer på hva man får med i "Collector's Edition" Er det noen bra ingame ting man får liksom? Jajcub
Galathriel Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Weeell. Man får Frosty. Prettiest pet there is. Han er vel strengt talt bare eye candy, men han er frossent frost wyrm-candy, og det veier opp for det meste. Ellers følger det vel med en kode, men i gleden over å ha wotlk den natten det kom, skal jeg innrømme at min gave-kode forsvant Ellers har du jo musematta osv som følger med, som jeg brukte ganske lenge. Hendig med Northrend-kart under datamusa. Jeg angrer ihvertfall ikke på at jeg kjøpte min CE. Og jeg følte meg mighty good da jeg kunne vandre ut av butikken med den midnatt, mens mengder av fanboys siklet på handleposen min og esken som bare hadde mitt navn på seg. Elsker hvordan butikker legger av ting for deg. Yummy.
elf_man Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Utrolig nok har vi fortsatt en WOTLK CE i butikken her, ingen som vil kjøpe den (eller, de som vil vet ikke at vi har den)
Bunder Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 Har sett endel rundt omkring. Lurer på om Blizzard trodde for godt om sine fans =D
johnandre93 Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 Du får vel også med en DVD - Behind the scenes? Skulle ønske jeg hadde den :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå