lolidude_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hei, jeg har the orange box men ikke CS:S. Må jeg ha det for og spille GMod?
EmmJay Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Hei, jeg har the orange box men ikke CS:S. Må jeg ha det for og spille GMod? Det er nok at du har et spill med Source-motoren, hvilket alle i oransjeboksen har. Så svaret er nei, du trenger ikke CS:S for Garrys Mod.
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Forfatter Skrevet 13. april 2009 Men jeg så på ett forum hvor noen sa man trengte CS:S for og laste ned noen objekter. Er det sant?
ShampooMacTavish Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Jeg er ikke sikker, men jeg tror at det er slik at du ikke kan bruke objekter fra spill du ikke har.
Burke Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 du trenger ikke css, så lenge du har orange box med så mange source spill, men ville anbefale å ha det. som du sier der, du kan laste ned flere objekter osv. desuten hvis du har css får du css våpen inne i gmod. også er det noen mods i gmod som krever at du har de css våpnene.
Pokey Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Du må ha alle spillene du vil ha props/objekter fra. Så hvis du vil ha CS:S props så må du ha CS:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå