HauksA Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Hei! Da jeg var liten husker jeg at jeg og broren min brukte å spille et spill som gikk ut på å ta bilder av dinosaurer. Man hadde et bilde av en jorklode, og klikket på de forskjellige delene av verden for å se om det var noen dinosaurer å ta bilde av der. Når du kom fram til stedet kunne det hende du måtte sitte å vente en stund, før en dinosaur kom gående/svømmende/flyvende, og du kunne knipse i vei. Husker at jeg syntes det var en helt spesiell stemning å sitte der og klikke etter dinosaurene, og har lyst til å prøve å finne det igjen for å prøve det igjen. Noen som husker hva dette spillet het?
Sersjant SEGA Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Litt mer info hadde vært fint, f.eks. til hvilken konsoll?
HauksA Skrevet 17. april 2009 Forfatter Skrevet 17. april 2009 Det var til PC, kjøpte det på CDROM, var på Windows 98.
Sersjant SEGA Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Ah ok, jeg har veldig liten peil på PC spill da jeg aldri har brydd meg noe særlig om det desverre :-( Beklager at jeg ikke kunne være mer til hjelp.
Error Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Etter et kjapt søk på google var dette det beste jeg fant: Dinosaur Safari Kan det være riktig?
HauksA Skrevet 30. april 2009 Forfatter Skrevet 30. april 2009 Ja! Konge! Nok en gang lærer man at man skal aldri undervurdere google
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå