Gå til innhold

Broken Sword: Shadow Of The Templar


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min kopi på pc er noe gale med. Begynner et nytt spill, men det er umulig å se noe særlig da det kommer så mange farger på bildet :( Derfor har jeg kjøpt det på Wiien nå. Er en del nye områder også med her visst med Nicole. Broken Sword er bare genialt :)

Prøvd å kjøre det i ScummVM?

 

Sjår flott ut, men eg skulle likt å vita kva som er nytt.

Endret av Nulani
Lenke til kommentar

Nei har ikke prøvd det. Burde kanskje teste det en gang, men synes det er rart at Broken Sword 2 funker helt fint. Er nesten helt samme grafikk. Den nye versjonen til Wii og DS har flere områder der du spiller som Nicole. Men det ser ut som at de også har lagt til flere gåter, har sett noen klipp på youtube og der er det gåter jeg aldri har sett i pc-versjonen.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Fått testet det i en times tid nå. Absolutt et spill for den som liker eventyr og oppgaveløsning. Det er veldig lenge siden jeg spilte originalen, så jeg husker ellers lite om hva som er nytt. Føles litt spesielt å sitte og spille dette i sofaen, men det er helt klart et spill som passer utmerket på Wii.

 

Kontrollen er bra tilpasset til Wii og det føles ganske naturlig. Håper det kommer enda flere Broken Sword-spill til Wii, spesielt det andre som er min favoritt.

Lenke til kommentar
Fått testet det i en times tid nå. Absolutt et spill for den som liker eventyr og oppgaveløsning. Det er veldig lenge siden jeg spilte originalen, så jeg husker ellers lite om hva som er nytt. Føles litt spesielt å sitte og spille dette i sofaen, men det er helt klart et spill som passer utmerket på Wii.

 

Kontrollen er bra tilpasset til Wii og det føles ganske naturlig. Håper det kommer enda flere Broken Sword-spill til Wii, spesielt det andre som er min favoritt.

 

Har kommet til der spillet egentlig starter nå (hvor du skifter person). Jeg har alltid vært glad i de klassiske p&c spillene, så at jeg gikk glipp av denne i sin tid, skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
_LarZen_: man trenger jo ikke å selge Wii-en bare fordi det er spilltørke. Hvis den samler støv er det jo bare å pakke den ned og vente på de sjeldne perlene. ;)

 

Endelig en remake av et spill jeg aldri fikk spilt i sin tid.

 

Nei det er sant, jeg har lært det nå :) Var i starten dette når Wii akkurat hadde kommet, var så si ingen spill jeg ville ha eller noe som var påvei..så solgte hele greia.

 

Idag er jo ting snudd greit på hode, er kommet mye spill i sjangeren jeg liker..og endel er Wii eksklusive så må nok bare krype til korset igjen :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe, måtte smile godt av en situasjon som oppstod. Setter det i spoiler.

 

Da jeg kom ned i kjelleren i puben i Irland så måtte jeg ha vann fra vasken. Men jeg skrudde ikke av kranen og bare lot det renne da jeg gikk derfra. Så da George kom tilbake til Nico og han skulle fortelle hvordan det hadde gått i Irland, så sa han at han ble vekket midt på natten av pub-eieren, fordi en idiot hadde latt vannet stå på og George ble spurt om å hjelpe å få det bort.

 

 

En artig detalj som jeg ikke har fått med meg i pc-versjonen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...