Gå til innhold

RomFotball


Anbefalte innlegg

Jeg har laget et lite 2d-spill med to spillere, en ball og to mål. Det er om å gjøre å få ballen inn i motparten sitt mål. Førstemann til fem mål vinner. Forskjellen på dette spillet og andre fotballspill er at dette er uten friksjon. "Spilleren" er en rund ball man styrer rundt og som skal prøve å dytte ballen inn i motspillerens mål.

Det er ganske vanskelig å forklare, men det er morsomt når man har prøvd det. Jeg håper noen vil prøve det og kanskje også gi meg konstruktiv tilbakemelding så jeg kan forsette å utvikle det.

 

spill1-300x235.png

 

Last ned spillet her: http://sindreij.com/prosjekter/RomFotball/

 

EDIT: la til bilde

Endret av sindreij
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig morsomt spill! Prøvde det med noen kompiser på skolen og de likte det også. Men jeg synes det blir litt teit å laste ned en .exe-fil og installere det for så å spille et så simpelt spill. Hadde vært mye bedre om det var et flash-spill.

 

Don't get me wrong, morsomt spill, men veldig simpelt og hadde passet bedre i flash-format. :)

 

EDIT: Eller kanskje en .exe fil som ikke trenger installeres.

 

EDIT2: Gleder meg til GravSim... ;)

 

EDIT3: GravSim 0.2 funka ikke btw... :(

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Morsomt du likte det. Grunnen til at jeg har en installerer er at den må legge noen dll-er riktig, men jeg tror jeg skal få lagt ut en versjon der man slipper å installere (men ikke en enslig exe-fil, det trengs noen dll-er og bilder). Jeg vet at det hadde vært bedre med flash, men jeg har ikke fått satt meg skikkelig inn i det ennå.

Hvordan fungerte ikke GravSim 0.2 forresten?

Lenke til kommentar
Klikker på GravSim logoen også kommer denne feilmeldingen opp:

 

 

Jeg bruker Windows Vista Ultimate 64bit, specsa kan du se i profilen min. Leste noe om Python på hjemmesiden din, men det var jo en .exe fil jeg lasta ned. Python programer har vel eget filformat så vidt jeg vet.

Det er korrekt, denne versjonen bruker ikke python. Jeg skal se om jeg finner ut av hva problemet kan være.

 

EDIT: kan du prøve versjon 0.1 og se om du får samme problemet?

 

 

Mac-versjon? :lol:

Jeg har ingen mac, så jeg kan ikke få kompilert for mac, men alle programmene er laget på en slik måte at de skal fungere på blant annet Mac OS, så hvis noen vil kompilere for mac skal jeg legge ut kildekoden.

Endret av sindreij
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...